Tastatur Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Hei, for ca en time siden sølte jeg ett halvt (mellomstort) glass i min MBA. Jeg regerte raskt og tørket av den med papir noen få sekunder etterpå. Jeg begynte å bruke den igjen rett etterpå. Først merket jeg ingenting, så merket jeg at komma og punktum ikke funka, og nå virker ingenting, utenom påknappen. Er det noen som kan hjelpe meg? Setter stor pris på svar. Endret 21. september 2012 av Tastatur Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Etter hva jeg forstår er Apple veldig hjelpsomme når det kommer til å erstatte/repparere maskinene sine, så ta kontakt med dem og hør om du kan få noe hjelp. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Så trådnavnet og skjønte med engang at dette ikke var bra. Hvilken brus sølte du forresten? Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Pepsi Max Edit: Kan det hjelpe å legge maskinen i ris? Endret 21. september 2012 av Tastatur Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Den har ligget på badegulvet i hele natt. Hvor lenge burde den ligge før jeg tester den? Panen er å få skrudd maskinen i småbiter men jeg klarer ikke å få opp skruene på baksiden, muligens har jeg ikke riktig skrutrekker, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 La den ligge i noen dager så du er helt sikker på at den er helt tørr. Ettersom du brukte den etter du sølte brus så kan det være at den er helt ødelagt. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Ville vurdert å skylle den i destillert vann og latt den tørke i 4 dager. Mest sannsynlig er den ødelagt pga. brusen. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Skylle den i vann? Jada... Husk bare å ta ut batteriet først. Lykke til med det. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hehe, tenkte jeg ikke på. Yup, RIP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå