Gå til innhold

Heftig bot og innkalling til luftforsvaret

Djfreedo

Anbefalte innlegg

Hei. For en måneds tid siden var jeg og en kompis ute på fylla. Jeg husker så og si ingenting, men det endte med at jeg bråka med politiet. Jeg hadde vist fingeren og nektet å forlate sentrum. For en ukes tid siden fikk jeg to brev i posten. Et fra politiet og et fra forsvaret. Fra politiet fikk jeg 11.000kr i bot eller 22 dager i fengsel. Og i det andre brevet var det varsel om planlagt innkalling til luftforsvaret. Saken er at jeg har ingen interesse av å tilbringe et år i forsvaret. Mulig det høres dumt ut, men jeg er ganske opptatt neste år. Jeg driver og starter egen virksomhet og har store planer. Og siden dette ikke er "utdanning" så får jeg jo ikke utsettelse. Er det muligheter for at den store bota gjør at jeg ikke har god nok vandel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan muligens det, ja. Snakk med legen din, eventuelt legen på innrykket.

Jeg ble innkalt for et par år siden, men ble sent rett hjem fordi de hadde filen min fra sesjon hvor jeg oppga at jeg hadde depresjoner. Hadde ikke det under innrykket, men pga manglende erklæring fra legen om at jeg var "frisk", så hadde jeg ikke noe annet valg haha. Klager ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...