Gloms Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Driver å setter opp en ny samsung 7 serie laptop. Prøver å plugge inn en minnestick, men pcen finner ikke sticken. Har prøvd å plugge inn andre ting i portene og pcen finner disse. Minnepinnen er ikke ødelagt for den funker i andre pcer. Er det noe jeg kan gjøre for at pcen skal finne sticken? Har gått i enhetsbehandlinga og der står det at alle usb porter fungerer som de skal og alle har de nyeste driverne. Den lyden som kommer når man kobler til ting kommer også når jeg setter inn sticken, men jeg finner den fortsatt ikke på "min datamaskin". Tok ut pcen av pakka i dag så jeg synes det er litt rart om usb portene ikke skal funke. Endret 21. september 2012 av Gloms Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Sjekk Diskbehandling (se min signatur). Det kan hende den ikke har en bokstav, da vil den bare vises der. Noen ganger kan det ta lang tid å registere en minnepinne. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Er du sikker på at du fikk instalert driverne til USB-sticken? Det tar ofte litt tid første gangen du putter den inn, og det er ikke alltid Windows forteller deg at den leter etter drivere med en gang. Prøv å la den stå i noen minutter, og prøv også å putte den i andre USB-innganger og prøv andre USB-devices så du vet hvor feilen ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå