Gå til innhold

BK: Høst i skigarden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er selvsagt de knallrøde bladene som "gjør" bildet her, omgivelsene er det som du selv sier litt verre med. Jeg tror du har presentert de utsnittene som er mulig og kanskje er det treeren som er best. Kanskje, for det er ikke helt enkelt å avgjøre.

Ellers er bildekvaliteten helt på topp; ISO 400 spiller ingen rolle i denne sammenhengen :)

Lenke til kommentar

Det er selvsagt de knallrøde bladene som "gjør" bildet her, omgivelsene er det som du selv sier litt verre med. Jeg tror du har presentert de utsnittene som er mulig og kanskje er det treeren som er best. Kanskje, for det er ikke helt enkelt å avgjøre.

Ellers er bildekvaliteten helt på topp; ISO 400 spiller ingen rolle i denne sammenhengen :)

.

Takk for tilbakemeldingen, slettamann :) Ja, det er rimelig trangt der, ett hus rett bak på venstre siden, så litt usikker på om det går an å få vinklet det noe annerledes enn slik jeg har gjort :)

Falt også mest for V3. Og synes alltid skigard gjør seg godt på bilder. Gode farger her :)

.

Takk for det Krismeko. Har alltid likt skigarder og denne var jo så rød og pyntet :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...