Schawland Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Har nettop bygget ny pc, og da jeg skulle starte den gikk leds, vifter og pc'en på i 1 sekund og deretter slår den seg av igjen... Det lyser rødt på led'en som heter DrMOS_alarm og det står at dette indikerer DrMOS overheating... Jeg har ingen peiling hvordan jeg kan fikse dette og/eller hvilke eventuelle hardware som det kan være noe feil med. Takk for alle svar! For deres informasjon så har jeg: - Millitary class mainboard X791-GD45 8D (Hovedkort) - Intel Core i7-3820 LGA2011 (Prossesor) - Corsair H60 (High Performance Hydro CPU Cooler) Lenke til kommentar
War Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Monterte du avstandsskruer mellom hk og kabinett? og rett antall og plassering? Lenke til kommentar
Schawland Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Monterte du avstandsskruer mellom hk og kabinett? og rett antall og plassering? Har gjort det ja, tenkte kansje jeg skulle slakke litt på skruene på hovedkortet? Lenke til kommentar
War Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Nei de skal sitte bra, men hk kortslutter om du ikke hadde brukt de eller plassert de feil/ en formye ol. Får du ikke boot og prøver med minimum av hardware dvs en og en rambrikke og all strøm er i så burde du montere det på gulvet utenfor kabinettet for å begynne å utelukke, for eks kortslutning. Du kan jo ta et bilde av hk sånn det står nå så vi kan se hvordan du har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå