TheElderScrollsGamer Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Heihei! Noen her inne som har en peiling når The Walking Dead: - Sesong 3 er oppe i farta igjen? Elsker bare den serien. Om dere har peiling. Farmen også? Har hørt at det kanskje ikke ble Farmen. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Det lurer jeg også på, er helt hekta på den serien Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Det er vel sesongstart 14. oktober i USA hvis jeg ikke tar helt feil. 1 Lenke til kommentar
TheElderScrollsGamer Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Det er vel sesongstart 14. oktober i USA hvis jeg ikke tar helt feil. Tror den er startet i USA. Men har ikke anelse Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 The Walking Dead is scheduled to premiere on October 14, 2012 and will feature 16 episodes. - Wikipedia Så det er vel naturlig å tro at den kommer på norske tv-skjermer et par uker etter dette. Lenke til kommentar
TheElderScrollsGamer Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 The Walking Dead is scheduled to premiere on October 14, 2012 and will feature 16 episodes. - Wikipedia Så det er vel naturlig å tro at den kommer på norske tv-skjermer et par uker etter dette. Ok. Da hadde Melvin rett. Kan huske å lest at den er allerere i lufta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå