jimband Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Heisan. Har kjøpt meg litt hw med socket LGA 1155 og kjøpte med en noctua kjøler, nærmere bestemt NOCTUA Kjøler NH-U12P. I manualen som fulgte med så finnes det ingen beskrivelse om hvordan man fester den til en 1155 socket , altså jeg har kjøpt feil. Kan jeg bruke feste til en annen socket ? Hilsen jim Lenke til kommentar
War Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Den skal støtte Socket 775/1155/1156/1366, AM2/AM2+/AM3 Manualene tar bare for seg noen, trenger ikke manual, bare bruk intelsettet, dvs ikke den posen det står amd på. Lenke til kommentar
jimband Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Heisan. Takker for svar. Jeg begynte med montering før jeg fikk svar i håp om at det skulle gå bra. Var litt redd for at det kanskje skulle bli litt dårlig kontakt mellom cpu og kjøler eller noe i den durn. Godt å få det bekreftet, det tar litt tid og skru av og på ting når man gjør det en gang hvert 3 år. Da er det bare å skru videre. Jim Endret 21. september 2012 av jimband Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå