BernSkra Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Har en Derbi Senda Racer, '04 modell. Har en del spørsmål, siden jeg ikke har så altfor stor peiling på pidde 1. Er ikke sikker på hva det egentlig er, eller gjør (Den svarte 'dingsen' med tre rør), hva skjer om den fjernes? En venn sa at det blir bedre lyd eller noe i den dur, men måtte eventuelt skifte dyse. Noen som vet mer? 2. Turtallsperre; hvor er den, og hvordan fjernes den ? Finner bare tråder om x-race, ikke mye om Racer. 3. Noen plass en kan finne kåper og sal (hvite/svarte) til denne modellen? Den har annen ramme, så x-race kåper passer ikke på for meg! Takk på forhånd Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 den svarte dingsen er en luftfilterplombe. Tar du den vekk må du sette inn 5 nummer større dyse. Tror ikke det er turtallsperre på 2004 modell. Lenke til kommentar
BernSkra Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 skjer om jeg gjør det? takk for svar Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 skjer om jeg gjør det? takk for svar må nødvendigvis ikke sette inn 5 nr større dyse, men minst 2. Forgasseren får mer luft bare. Skjer absolutt ingen ting egentlig hvis du gjør det. Egentlig bare nødvendig å ta plomben hvis du trimmer med ny forgasser og sylinder. Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 fjerner du boksa (som er luftfilter) så får du bedre lyd ja.. men du får drit i forgasseren og må rense den ofte... 1 eller flere ganger i uka... jeg har rensa min 2 ganger siden jeg fikk den.. gå opp 2 dyse str gså jobber du det opp til den går rent.. kjøp ett powerfilter kåper får du ikke til denne.. tror jeg turtallsperra ligger i cdien.. så du må butte til Trim cdi (tp sin er veldig god) om du har leonelli eller powerup system så må du borre registrer deg heller på Mopedportalen.no.. mye lettere å få svar fra erfarende 16-25 åringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå