Mr. Jensen Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 - Sjekk hvor lenge du greier å holde pusten. Prøv å slå din egen rekord, og utfordr andre. - Smil hele tiden, unntatt når noen sier noe morsomt! - Snurr rundt og rundt på kontorstolen. Først ser du opp i taket, etterpå ned i gulvet. Prøv og finn ut når du blir mest svimmel. - Hvis noen stirrer sånn lenge og plagsomt på deg, sperr øynene og hves: "Jeg er forkledd!" - Nynn på "Dragostea din tei", eller en annen irriterende låt, inn i øret på den personen som sitter foran deg i bussen/bilen/skolen. Aldri gi deg! (Det er utrolig plagsomt å være den personen) - Anklag personer som går bak deg for spionasje. - Når du kommer inn i et rom hvor radioen er påslått, fall ned på kne mens du jamrer "det er STEMMEN igjen!" - Mens du sitter ved pulten din løfter du HØYRE fot opp fra gulvet og gjør sirkler med foten MED klokken. Mens du gjør dette tegner du tallet 6 i luften med din HØYRE hånd. Resultat: Foten din skifter retning og du kan ikke gjøre noe med det! - Trykk på øynene dine for å oppnå festlige lysshow. Ved å trykke på forskjellige deler av øyet oppnår du merkelige effekter. Kommer det flere bilder på netthinnen din hvis du presser svakere eller hardere? Hva med flere fingre samtidig? - Se på en gjenstand en stund, lukk øynene, og se på konturene som sitter igjen på netthinnen. Det tar omtrent 30 sekunder fra du fester blikket på et objekt til det dannes en «after image» når du lukker øynene, og den varer omtrent like lenge som du stirrer. Denne kan du med hell kombinere med den øverste leken der du presser fingeren på øyet. - Hell vann i hånden din, lat som du nyser og skvett vannet i nakken på en person. Er du modig, tar du med deg vann på bussen eller i taxien og gjennomfører det samme stuntet. Ikke be om unnskyldning, men kommenter heller hvor forferdelig det er med alt pollenet som kommer hver vår! - Prøv å svelge tungen din. - Sjekk hvor lenge du klarer å holde øynene oppe uten å blunke. - Gå igjennom kleskapet. Hvor lenge siden er det egentlig du gjorde det sist? Kanskje oppdager du mange klær du ikke visste du hadde, og kanskje finner du også noen som er klar for søppeldynga? - Rydd! Enten det bare er rommet eller hele leiligheta/huset så er det en nødvendighet, og det må gjøres - enten man vil eller ikke. Søndager eller andre kjedelige dager er perfekt for slik aktivitet. I tillegg til at du får et ryddig hjem. Dessuten trenger det ikke nødvendigvis være kjedelig. Skru musikk på full guffe! - Ha filmmaraton. Kanskje har du mange filmer liggende i hylla, bombadert av hybelkaniner? Da kan det være greit å invitere venner eller bare være for deg selv og se massevis av filmer. Enten med eller uten snacks. - Gå tur. En halvtimes spasertur hver dag er det anbefalte, men jeg mistenker at det er flere enn meg som ikke følger denne. Kjedelige dager er perfekte til å ta seg en aldri så liten spasertur. Og 30 min er virkelig noe som alle har tid til å avse. Går du alene kan du jo sette musikk i ørene, og hvis du fremdeles synes det er kjedelig så kan du jo heller prøve å høre om noen andre har lyst til å være med? Hvis dette er døden, lån naboens hund. For meg, så blir turen mye bedre! - Legg planer for den kommende uka. Noen ganger kan det være greit å ha oversikt over hva du skal ta deg til de kommende dagene. - Gå på kino. Joda, det koster litt. Men alle fortjener å skjemme seg bort litt av og til, og så lenge du ikke går på kinoen hver helg så skal vel ikke en kinotur i ny og ne kunne gi langvarige skader for økonomien din. - Ta en liten opprydning på PC'en din. Det finnes vel knapt noe mer kjedelig, men samtidig er det veldig lurt. Gå igjennom musikk og bilder for eksempel, der finner du sikkert tonnevis av elementer du kan slette. Og lag mappesystemer. Det er også veldig kjedelig, men er vel bedre enn å bli frustrert hver gang du leter etter dokumenter som du ikke finner? - Blogg. Er alltids utrolig morsomt, enten du velger å blogge selv eller lese andre sine. Hvis du surfer rundt på forskjellige blogger, så kan det også hende at du finner deg noen nye favorittblogger å følge med på? - Hør på god musikk i mens du bare surfer rundt på nettet! Man finner mye kult hvis mang bare leter på riktig sted! Finn sladder, bilder, hjemmesider, blogger osv. - Les en bok! Les en god bok! Det er ikke noe morsomt å sitte og lese en kjedelig bok bare fordi du må lese! - Redigere bilder! Det er alltid gøy, du trenger ikke være en ekspert i photoshop for å få et bra resultat! Bruk Picasa, www.picnik.com, www.fotoflexer.com, eller www.onetruemedia.com. Jeg liker også "photofiltre", det er gratis for de som lurte. - Se på tv! Finner du ingen bra serier eller filmer på tv? Se en film i stedet! - Se på tv og repeter alt med en annen dialekt eller på et annet språk! - Spis en cheeseburger på to biter - Ha en seriøs samtale med en lyktestolpe i fem minutter - Stå et kvarter i et butikkvindu som utstillingsmodell - Tjen 25 kroner på å danse og synge i byen - Spør etter faenskap i en møbelbutikk - Prøv å drikke en liter sjokolademelk på ett minutt Prøv det! Kjempe Morsomt! 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg har et forslag: -Gjøre noe produktivt. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå