Happydevil Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Fikk den i dag. Laderen lyser grønt men laptopen registrerer ikke at den lader. Det første jeg gjorde når jeg fikk den var å ta inn batteriet, plugge inn laderen også trykke på start knappen. Er hovedkortet røket eller noe? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Du må nesten ta kontakt med butikken du kjøpte den fra og få byttet maskinen/fikset den. Lite vi kan gjøre for deg er jeg redd, skal ikke være noe hokuspokus så vidt jeg vet. Regner med du har forsøkt å holde inne startknappen i opptil 10 sekunder også? noen ganger kan de utløse en reset funksjon. Lenke til kommentar
Metasenter Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hvor kjøpte du PC-en din fra da? Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Multicom.no Er ett firma som er i nærheten her. Jeg vet jeg kan bytte den og det skal jeg. Er skikkelig kjipt. Tenkte å bruke den i helgen men neida. Betalte 10k for søppel. Lenke til kommentar
sjokoen Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Høres mer ut som du har hatt uflaks med din pc, det er en kjempe pc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå