Roza Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Jeg har skrevet fem barnebøker, hvor hundene mine er hovedpersoner i alle bøkene, Jeg har trent hundene mine til å gjøre de utroligste ting, og tatt foto av dem når de for eksempel vasker gulv, baker pepperkaker, setter opp telt, sager ned juletre, blåser opp gummi båt, kjører påhengsmotor og fisker. Og satt bildene sammen til 5 hyggelige fortellinger. Det er store bilder på hver eneste side i boken. Det er stor skrift og enkle setninger. Ypperlig for dyslektikere, fremmedspråkelige barn og barn som nettopp har lært å lese. Bøkene er solgt til flere barnehager, og spesial pedagoger i skolen har kjøpt bøkene og bruker dem i undervisningen. Bøkene har faktisk også vært en salgs sukse på to aldershjem. Så det er ingen aldersgrense oppad. Så en kan vel si at bøkene passer for barn fra 3-90 år. ;-) Her er en bildeserie om bøkene. De egner seg flott til gaver. Ta en titt på bildeserien da vel. For mer info om bøkene se nettsiden min ***** Link slettet av moderator. Reklame er ikke tillatt på forumet. Endret 22. september 2012 av Hårek Reklame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg