AnonymDiskusjon Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hei, når jeg våknet i morges hadde jeg plutselig problemer med å urinere, jeg føler at jeg har mye som skal ut, men når jeg skal sette i gang så er det som om det sitter en propp i røret. Anonym poster: ce06ce70bf3005e984b0a04cdaea280b Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Er du mann eller kvinne? Hvor mye drikker du daglig? Svir det? Hva gjorde du i går, spiste og drakk du ordentlig? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Urinveisinfeksjon gir deg ofte følelsen av at du må på do, selv om du kanskje ikke må det. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Urinveisinfeksjon gir deg ofte følelsen av at du må på do, selv om du kanskje ikke må det. Gjerne etterfulgt av en sviende følelse. Rammer sjeldent menn siden de har lengre urinrør, men er ganske lett for kvinner å få. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Er mann, svir litt ja, drikker minst ett par liter om dagen, gjorde ikke noe spesielt i går. Spiste rokost middag og kvelds, og hadde trening på kvelden. Lenke til kommentar
Oda1982 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hvis du har begynt på nye medisiner i det siste, kan noen av disse ha urinretensjon som bivirkning. Jeg har det og har gått med permanent kateter i tre år. Det siste året har jeg fått suprapubiskateter som er operert inn gjennom bukveggen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Eller klamydia. Lenke til kommentar
Mer0vingian Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Problemer i forbindelse med lukkemuskelen. Kreft. Prostatitt lignende plager. Lupus. Who knows? Du har ikke hatt problemer så veldig lenge akkurat, kan hende det går over av seg selv. Iblant kan man ha problemer med å tisse. Vedvarer det drar du til lege. Om du har mistanke om at det kan være kjønnssykdom bør du ta det mere alvorlig. Endret 21. september 2012 av Mer0vingian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå