Mr. Jensen Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Heeij :3 Noen Som Veit om noen bra Minecraft Mods? Har noen Mods fra før av REI'S MINIMAP V3.2_05 Som Kan fås Her. Timber mod Som Kan Fås Her. Men har lyst på flere mods, Men finner ikke flere bra mods, Så jeg tenkte kanskje dere vet om noen bra mods Endret 21. september 2012 av Mr. Jensen Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jepsi pepsi, om du er glad i mods og ikke er like vanilla som meg så kan du jo prøve tekkit, som er en slags pakkeløsning med utrolig mange mods. Om jeg skulle anbefale noen stand-alone mods så kan du ta en titt på den siden her. Lenke til kommentar
Mr. Jensen Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Jepsi pepsi, om du er glad i mods og ikke er like vanilla som meg så kan du jo prøve tekkit, som er en slags pakkeløsning med utrolig mange mods. Om jeg skulle anbefale noen stand-alone mods så kan du ta en titt på den siden her. Spilte mye tekkit før, Men det funka plutselig ikke mere.. Men Takk for linken til Minecraft mods ;D Edit: Hvordan Lager man egen mod? Endret 22. september 2012 av Mr. Jensen Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Skrive et par hundre linjer med Java. Lenke til kommentar
Mr. Jensen Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Skrive et par hundre linjer med Java. Så For og si det enkelt. Det er vanskelig? Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Vel, det er basert på din vilje til å lære og din forståelse for systemer og matematikk, men ja, det er vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå