olebern67 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Morgen dis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
se# Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Likte dette godt, men litt usikker på om de røde bøyene hadde gjort seg bedre hvis de ikke var der. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Veldig uenig se, uten de røde bøyene, som faktisk holder og strekker garnet, ville bildet blitt nærmest flatt og uinteressant . God stemning i hele bildet Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Et flott motiv, og bilde, som blir bedre om du kloner bort landet til høyre med bebyggelse (byttes mot mer av det til venstre), slik at motivet roer seg. Villle samtidig beskåret himmelen nesten helt ned til fjellet til venstre. Dette forsterker effekten av linjen innover (dynamikken). Summen av det; et renere uttrykk. Ligger godt an mot "kunst" dette; heller enn landskap. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Fantastisk bra bilde du viser her, skal jeg klage på noe så "føler" jeg det hele litt midstilt. Mulig det er jeg som er ute på viddene men tror dette kunne blitt mye mer spennende fra andre vinkler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg