slowmoris Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Har en pc der jeg starter den i sikkermodus. kommer inn på pc pg så tar det 3 sek og så blir det hvit skjerm. Jeg kan kun bevege musa og jeg ser kun den. Han som leverte den til meg mistenkte virus. What to do? kanskje boote den opp med ubuntu eller andre ting? Vanlig modus funker heller ikke. Dette er en laptop Dell xps m1530 vista/oppgradert til windows 7, core 2 duo Noen forslag ? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hei. Dersom det ikke er viktige filer på maskinen så foreslår jeg at du setter den tilbake til fabrikkinnstillinger. Enten vha CD som fulgte med eller med recovery-funksjon i oppstartsmeny. Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Skal prøve. Takk for svar. Sier ifra om det gikk bra eller ei. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Boot opp med et annet operativsystem Hent ut filene du trenger Formatèr systempartisjonen til det "infiserte" operativsystemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå