Gjest Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hvis admin som brukernavn og blankt passord ikke fungerer, da er det jo feil passord, logisk sant? Du må bruke reset-knappen på routeren, det er liten rund svart flekk du kan dytte inn med en nål(helst unngå) eller kulepenn, denne knappen skal holdes inne rundt ~10 sekunder. Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Ja. jeg resettet den. Ja det er en D-link. Ja, jeg skal prøve å resette den igjen Edit: Det er vell ikke akkurat min d-link. Foreldrene mine sin d-link. Men jeg prøvde å resette den igjen og skriver inn 192.168.1.1 som IP, admin som brukernavn og blankt passord. Når jeg trykker enter, så åpner bare den "boksen" seg på nytt... Endret 21. september 2012 av Rasmus111 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Følg dette - utifra denne er nettverket med 0.1, men det er muligens pga versjon(?) Høres nesten ut som du ikke resetter. Sørg for å holde lenge nok på reset-knappen. (du skal kjenne/føle et lite knepp når den er presset inn) Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Nå skal jeg oppsummere alt jeg har hjort fra start til slutt. * Jeg har en D-link Di-624 Router * Jeg har ett SpeedTouch Modem * Telenor I 2 dager var det trådløse nettet vårt nede. Vi fikk inn fullt signal, men det gikk ikke å koble seg til. Nettet på stasjoneren funket. I dag bestemte jeg meg for å resette routeren. Jeg stakk en binders inn i resett knappen og holdt inne i 10 sekund omtrent. Etter dette funket det trådløse nettet utmerket med en gang. Men problemet er at alt har resettet seg. Navnet og passordet på nettverket. Nå har jeg prøvd mange forskjellige IP-adresser, og den enste jeg får noen repons på er: 192.168.1.1 Det kommer opp en boks mitt på skjermen som jeg må fylle inn brukernamn og passord i. Jeg har prøvd med admin som brukernamn og med blankt passord. Ingenting har funket. Jeg har også prøvd å resette routeren flere ganger uten noen suksess. Har også letet gjennom papirer for å finne passord og brukernamn. Ingen sukksess. Er det nå noen som har noen flere tips? Resette modemet? Takk for nye svar! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Prøvd? Bruker: admin Passord: password Er ledning fra modem koblet inn i WAN porten på router? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå