Gå til innhold

Kollektivtransport fram til Rygge militærleir?

Ljóseind

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan man kommer seg fra Rygge stasjon eller flyplass og fram til militærleiren? Ligger den i gåavstand fra Rygge flyplass? Jeg finner ikke informasjon om dette noe sted. Jeg finner bare busser som går til flyplassen, men det ser ut som om leiren er et godt stykke unna på google maps.

Endret av Ljóseind
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bor i Rygge, og har vært der oppe en god del ganger, blandt annet i arbeidsuka i 9'ende osv!

Å gå blir en lang vei. Det er for langt med bag og hele pakka. Både fra den sivile flyplassen og togstasjonen. Mener Forsvaret kommer og henter deg, hvis du tar kontakt med dem. Hvis ikke, ta en taxi opp.

Som du selv har sett, er det et godt stykke og gå.

Nei, ta kontakt med Forsvaret og hør!

Lykke til!

Lenke til kommentar

Skaff telefonnummeret til transporten asap. Transporten henter deg som regel opp, viss det ikke er på noen ugudelige tider. Men vi greide å få en i transporten til å hente oss klokka 3 på natta etter en fuktig kveld i moss, dog jeg var fast stasjonert på rygge så du ble jo kjent med de som kjørte etterhvert.

Men vet jo ikke om det er noen transport personell på rygge lenger da jeg dimmet i 2011.

Jeg har et telefonnummer til velferden, men vet ikke om det ennå er i bruk du kan prøve å ringe det og høre. sender det på pm jeg.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Ta beina fatt å gå!

</trolling>

:p

-frank

Jeg gjorde det engang det er ikke morsomt, du kan se basen langt der fremme men du kommer aldri nærmere føles det ut som, var så heldig at en HV soldat barmgjertiget seg over meg da han kjørte forb når jeg var sånn halveis dette var også tidlig på vinteren med skikkelig ufyselig vær klokka 10 på kvelden.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...