rengo Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hallåis. Tenkte å bytte kassetspiller-radioen som står i min corolla 1997modell. Men aaner ikke hvordan det gjøres. har prøvd å søke litt uten å bli noe spesielt klokere.. Så mitt spørsmål er som følgende, hvordan går man frem for å fjerne denne radioen? Har bilde av hvordan det ser ut akkurat nå. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Du må ha riktig utløserverktøy for å få spillere løs fra festebraketten, og på denne ser det ut til at det skal være av typen flat og ca 1cm bred. Føres inn på hver side av spilleren. http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/products_id/3422 Det er ikke sikkert at det er akkurat slike du trenger, så det enkleste er kanskje å spørre en toyotaforhandler Når spilleren er ute, så trenger du iso-overgang til din nye spiller Lenke til kommentar
rengo Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 "Sent" svar. Men har nå fått byttet radio. Jeg dro til http://www.strommen-bilradio.no/ sin butikk og kjøpte meg ny radio. Fikk låne verktøy til å fjerne min gamle radio og hjelp til å montere den nye. :-) Lenke til kommentar
rengo Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Hola. Et spørsmål til. Tenkte å bytte høyttalerne i dørene på samme bilen. Så jeg prøver og ta løs dekselet på bildøra, får løst alt utenom 1 ting. Håndtaket man ruller vinduet opp og ned med. Hvordan fjerner man den? EDIT: formuleringsfeil. Endret 7. oktober 2012 av healy Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) dårlig råd fjernet. Endret 7. oktober 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
KristobalM Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Står fast med et metallclips. Flatt skrujern gjør susen. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Det er som KristobalM sier, det er klipset fast. Dytt dørtrekket litt inn rundt sveiva, så ser du klipset rundt sveiva Lenke til kommentar
rengo Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Takk, da skal jeg prøve det senere :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå