Gå til innhold

I feel like crap!


frankhaugen

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en friendrequest fra en jente igår som jeg ikke kjente men jeg godtok henne da vi har 1 felles venn og jeg tenkte jeg kanskje hadde møtt henne på fylla...

 

her er samtalen:

 

 

Frank

Who mightest thou be? Havest I or thou per chance comest upon the other at some past time?

 

 

Inger

SORRY, feil Frank! For det første, så nei, vi har ikke møtt hverandre før, og for det andre: så går det an å skrive på norsk!!

 

Frank

Jeg leser shakespeare nåomdagen, så jeg er småforelsket i shakespeariansk engelsk XD

 

Inger

Det bryr meg et visst sted!

 

 

Frank

Så koselig XD

 

Inger

Er det du som er skjørtemannen?? Haha!

 

 

Frank

det er en kilt -.-

Det er en forskjell! eller snakker du om noe annet?

 

Inger

kaller deg bare skjørtemannen.. totalt latterlig!!!

 

 

Frank

Hva er??

 

Inger

??????

 

 

Frank

latterlig

mener du at kilt er latterlig for jeg kan tenke meg et par millioner skotter som vil være uenig med deg

 

Inger

er du en skotte?

 

 

Frank

Jeg er 1/16 skotte ja, min tippoldefar (på min fars side var skotte)

 

Inger

omg!! ja, det er latterlig! og de som faktisk ER skotte, da er det ikke latterlig!

 

Frank

Siden buksen ikke var oppfunnet før 1200-tallet var det heller ikke et uvanlig plagg i andre kulturer

Og meg i kilt er like latterlig som en jente i bukse

så jeg anntar du ofte går med bukse?

 

Inger

det som er mest latterlig er jo at du la ut det bilde med samtalen du hadde med hu jenta.. det er ikke burn på hun, men på deg!! noe så barnslig! ja, jeg går ofte i bukse ja.. men det er 812år siden!! VI LEVER I 2012 NÅ!! OMG!! du er så dum.. og det er mer latterlig å gå med kilt uten grunn, bare fordi du er 1/16 skotte..

 

 

Inger

SKAFF DEG ET LIV!!! TAAAAPER!

 

Frank

WTF??

 

 

Inger

hvis du ikke skjønte det der, da er du rett og slett stokk dum!!!!!!

 

Frank

Det er ikke HVA du sier men HVORFOR jeg ikke forstår?

 

 

Inger

hvorfor hva da?

 

Frank

Hvorfor du kaller meg en taper?? Hva du synes om klesvalget mitt bryr meg midt oppi bakenden, men se på min samtale med det "vesenet" som ikke kunne se lengre enn min 20kg overvekt, og hvordan mine venner helhjertet støttet meg. Hvorfor er jeg en taper??

 

 

Inger

har hørt en del om deg!! LOST IN SPACE! å herregud, for en status! prøver du å få sympati av "vennene" dine? må jo være noe sånt, da du både legger ut bilde OG den statusen...!

 

Frank

Jeg synes dette er temmelig latterlig, og du har EN felles venn med meg, som har møtt meg akkurat EN gang, (på fylla vel og merke). Du må gjerne synes hva du vil om meg, men istede for å være ufin, hva med å heller bli kjent med meg!

 

 

Inger

tror du jeg gidder å bli kjent med en sånn taper som deg som ikke har noe bedre å ta seg til enn å skrive randoms statuser og er helt mongo i hodet!?

TAKK SOM BYR, JEG TROR JEG SPYR!!

 

Frank

Så du kjenner ikke meg, du kjenner ingen som kjenner meg, så jeg skal ikke bli sint på deg. Men har du ingen respekt for andre?? har du ingen nestekjærlighet? for alt du vet er jeg suicudal og dette dytter meg over til å ta livet mitt, (usannsynlig men mulig).

 

 

Så jeg sitter her å føler meg som crap, (40 i feber og bronkitt ikke medregnet), og lurer på om jeg skal fucke til livet hennes ved å dra henne for konfliktrådet eller noe sånt. Eller om jeg skal overse det??

 

noen som har noe fornufteige råd til meg??

 

takk!!

 

-frank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med de fleste andre over(kan jo komme noe rart mens jeg skriver 2stk akkurat nå da).

 

Spør deg selv om slike folk er noe å kaste bort tiden på...

Nei er svaret hvis du lurer.

 

Jeg ignorerer forresten folk som har oppført seg slik for ti år siden den dag i dag, for jeg bryr meg virkelig ikke noe om hva folk med sagmugg i hjernen mener.

 

 

Edit: Folk som prøver å trekke ned andre til sitt nivå er bare så patetisk,og faktisk bare soooooo 1939 ass.

 

:nei:

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

Det er av og til man får plutselige møter med folk som viser seg å være mobbere.

Her i nærheten er det en bratt bakke som det tydeligvis er status å sykle opp. En gang gikk jeg og passet mine egne saker, og leide sykkelen opp toppen av denne bakken. Da stoppet det ei ung dame ved siden av meg, en energisk type i fargerikt sykkelutstyr. Hun lurte på om hun kjente meg. Det gjorde hun ikke, men hun fikk lirt av seg noen kritiske kommentarer om meg før hun syklet videre.

"Takk for den!" tenkte jeg.

Men i det minste kan vi være takknemlige for at disse menneskene tross alt trodde de kjente oss :)

Lenke til kommentar

1. Ikke bruk xD smileyer, værsåsnillpleasejesus.

2. Drit i henne.

3. Går du virkelig i kilt? Tøft! :)

Ja, det siste glemte jeg å nevne selv. Kilt = Awesome.

Og jeg er ikke aleine om å mene dette.

Ja, ingenting er bedre enn en kilt når varmen står på som værst her nede på sørlandet ;)

 

Jeg, (er litt stolt av) at jeg syr mine egne kilter :-D

 

-frank

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg må si jeg reagerer mer på hvor alvorlig du tar dette enn oppførselen hennes. Du fremstår som svært sårbar og usikker. Ikke at det er kriminelt, men det er noe man burde ta tak i, for sin egen del.

 

Hun er ikke mentalt modnet. At hun er 20 betyr ingenting; det er nok av 30åringer der ute som er mentalt på nivå med tenåringer. Å ta seg nær av hva slike mennesker sier blir som å ta seg nær av at et barn sier du er stygg eller dum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...