Cuneax Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Selskapet Matias kommer med dristig påstand om sitt nye produkt. – Verdens mest stille mekaniske tastatur Lenke til kommentar
Occi Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Savner litt mer teknisk informasjon, også fra kilden. Står at det er alps på originalen, så er vel kanskje noe á det de har utviklet her også. Forøvrig kan du allerede få mekaniske tastaturer til å være ganske stille ved bruk av f. eks MX brown med O-rings, eller keyswitchen til Realforce; Topre. Hvor stille disse er i forhold til dette tastaturet er vanskelig å si og avhenger om du bottomer eller ei f. eks. 3 Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 De vill ha raskere skrivehastighet. Men fortsatt bruker de ikke dvorak. Virker litt i mot sin mening det der.. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Største årsaken til at dette tastaturet medfører stillhet er at det havner bakerst i et skap. Kjedelig design, det ser rett og slett billig ut, og mangler makrotaster. Pluss for 3x USB 2.0. 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Bat: >Impliserer at du trenger makrotaster 1 Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Tastaturet ser litt merkelig ut pga den lange "klumpen" på hele oversiden, men det har i det minste ikke masse neonlys osv Var litt for lite info så hadde vært greit med en test. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Utseendet bryr meg egenlig ikke så hardt. Har vel ingen "fine" tastaturer selv. Det er liksom nytteverdien som har vært i fokus hos meg, men det er vel noe som går igjen i alle mine valg (klær, datamaskin, biler etc). Men designet er nok nedtur for de som er litt mer interessert i slikt, enten de som går for epler eller ser etter IBM-kompatible maskiner med design. Det som jeg derimot syntes var veldig interessant var teknologien. Spørs om jeg ikke får handle meg et slik tastatur for å sjekke det ut, sammenligne med Buckling Springs og Cherry-switcher. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Er det kun meg som liker lyden av mekaniske tastaturer? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Er det kun meg som liker lyden av mekaniske tastaturer? Neppe, akkurat som det neppe kun er en person som ikke liker at lyden er så høy. AtW 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå