Stefan_B Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Gleder meg til Wojciech er tilbake jeg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Bombe at vi har en keeper som kødder det til da... Helvette! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Ufortjent. Nå synger dem for første gang. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Gleder meg til Wojciech er tilbake jeg. Hjelper jo så mye. Er jo satt ut av laget pga tabber. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Gleder meg til Wojciech er tilbake jeg. Hjelper jo så mye. Er jo satt ut av laget pga tabber. Niks. Gutten har faktisk en ankelskade. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Stygg tabbe av keeperen. Arsenal var det beste laget frem til da. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Gleder meg til Wojciech er tilbake jeg. Hjelper jo så mye. Er jo satt ut av laget pga tabber. Niks. Gutten har faktisk en ankelskade. Det er det Wenger sier. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Gleder meg til Wojciech er tilbake jeg. Hjelper jo så mye. Er jo satt ut av laget pga tabber. Niks. Gutten har faktisk en ankelskade. Det er det Wenger sier. Nei det er bekreftet. Han var på nippet av å bli byttet ut i pausen mot Southampton pga. en vond ankel, men spilte gjennom smerten. Se kampen igjen på reprise så kan du også se at han lager grimser hver gang han sparker ballen. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Gervinho, Poldi, Gibbs, Mannone -> Ræva. Resten ok. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Dette City-laget er totalt sjelløst. Det samme gjelder fansen og stadion. Høflig golfklapping rundt hele banen. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Gervinho, Poldi, Gibbs, Mannone -&--#62; Ræva. Resten ok. Gibbs ræva? Han hadde et par slurvefeil tidlig kampen, men fra 8 minutter og utover så har han vært veldig god. Endret 23. september 2012 av Stefan_B Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Bra førsteomgang der vi er best i alt, bortsett frå det viktigaste. Drittmål. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Gleder meg til Wojciech er tilbake jeg. Hjelper jo så mye. Er jo satt ut av laget pga tabber. Niks. Gutten har faktisk en ankelskade. Det er det Wenger sier. Har du sett hvordan han tar seg til ankelen etter målet vi slapp inn mot Sotton? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Gervinho, Poldi, Gibbs, Mannone -&--#62; Ræva. Resten ok. Gibbs ræva? Han hadde et par slurvefeil tidlig kampen, men fra 8 minutter og utover så har han vært veldig god. Elending heading fører til corner som blir mål. Crossene hans er generelt elendig og går flere meter over samtlige i feltet. I andre omgang må vi angripe som betyr enorme rom bakover. Det kommer City til å utnytte, Målet var i realiteten game over Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Atrocious, appalling, Ray Wilkins bruker harde ord når han snakker om Gervinho's største sjanse i dag, og han har helt rett. Det skjærer i sjela at vi ikke scorer der. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Vi sakker akterut med tap her også. Blir vanskelig å hente igjen. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Gervinho, Poldi, Gibbs, Mannone -&--#62; Ræva. Resten ok. Gibbs ræva? Han hadde et par slurvefeil tidlig kampen, men fra 8 minutter og utover så har han vært veldig god. Elending heading fører til corner som blir mål. Crossene hans er generelt elendig og går flere meter over samtlige i feltet. I andre omgang må vi angripe som betyr enorme rom bakover. Det kommer City til å utnytte, Målet var i realiteten game over Headingen kommer fra at det ikke noe kommunikasjon fra keeper eller medforsvarer (Koscielny) derfor safer Gibbs heller og header den ut siden han ikke ser hvem som kommer bak han. Se på situasjonen igjen mann! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Slapp av, osteånder. Vi har god sjans til å snu det her. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Absolutt ikke umulig å få med seg poeng herfra. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 ERDETMULIGÅLØPEIBEINAPÅHVERNADREPÅDETTENIVÅET????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå