Gå til innhold

PL - 23.09.12 - Man City v Arsenal


321321321321

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tafatt av Arsenal å sende hele to mann opp på det siste angrepet...

 

Enig, men samtidig kan jeg forstå Wenger. Tevez og Balotelli med friske beina står i toppen og venter.

 

 

Det er helt latterlig å se at Jenkerison ble revet ned av Garcia, det burde nesten bli rødt kort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahhaha det å se Santi ved siden av Per.

 

Ja, det av Garcia var skikkelig frustrerende. For en kamp da; bare jævlig synd Gervinho ikke klarte å TREFFE MÅL på siste sjansen ihvertfall. Det hadde vært helt greit om Hart hadde reddet, liksom.

 

Sykt skudd av Santi da, den som ble corneren Koscielny scorte på.

Lenke til kommentar

Det er helt latterlig å se at Jenkerison ble revet ned av Garcia, det burde nesten bli rødt kort.

Enig, jeg fikk dårlig smak i kjeften av akkurat det. Hadde det vært et lite napp i armen som hadde fått han i ubalanse så greit, men han røsket tak i Jenks med begge hendene og dro han ned i bakken. En situasjon der hvis det ikke hadde skjedd hadde det blitt en 2 mot 2 situasjon foran Citys 16-meter med Korporalen i voldsomt driv.

Lenke til kommentar

Gervinho burde ha gitt oss alle tre poengene idag, men alt sett under ett er jeg fornøyd med poengdeling. Dette City-laget er virkelig ikke "all that", jeg tippet dem på tredjeplass før sesongen og jeg tror ikke de blir noe bedre enn det.

 

Ja, jo, men vi er heldige som ikke får straffe i mot og at Aguero ikke scorer når det står 1-1 etter en udugelig klarering fra Kos.

 

Alt i alt skal vi være meget fornøyde synes jeg. 1 poeng på Etihad er bra, så får vi håpe Gervinho ikke er helt ødelagt selvtillitsmessig etter en svak kamp.

 

Nå venter Coventry (tror det er på Emirates) på tirsdag. De sliter i bunnen av league 1 og vi bør slå de greit. Regner med at en del unggutter får sjansen. Ox, Coq. Giroud kan kanskje få sitt første mål

Lenke til kommentar

Arteta var ikke verst heller. Ikke beste kampen hans men veldig god. Santi var world class. Uten han hadde Arsenal-laget vært ganske average.

 

Arteta og Cazorla i førsteomgangen var bare helt vanvittige.

 

Arteta var som regel på grensen til veldig god syntes jeg. Cazorla virket litt tyngre i beina i dag, men fortsatt er han enkelt og greit verdensklasse. Vil faktisk påstå at Arteta også er farlig nærme verdensklasse nivået etter at han har begynte å spille defensiv midtbane.

 

Mangler bare en skikkelig spiss føler jeg. Hvorvidt det blir Giroud som tar steget vet jeg ikke, men akkurat pdd. så mangler vi en skikkelig spiss på topp.

Lenke til kommentar

Idag skal gutta ha skryt. Synes det er en fantastisk laginnsats. Jeg kan ramse mange som leverte bra idag. Mertesacker var helt vill idag. Det går ikke an å sette han ut fra midtforsvaret nå. Vi har faktisk et luksusproblem på midtstopperplass nå. Ramsey var god, og jobber som en helt. Jenkinson gjør noen urutinerte feil, men som jeg har sagt før, denne gutten blir gull etterhvert. Gibbs er stabil, noe som er deilig med tanke på at vi hadde Clichy før, som alltid var et uromoment. Arteta er som vanlig stabil god, selv om jeg har sett han bedre før. Uansett, han er veeeeldig viktig for den defensive biten i laget. Cazorla er akkurat det vi savnet etter at fabregas dro.

 

Den eneste jeg synes var under pari idag er egentlig Diaby. Synes han ikke gjorde noen spesielt god figur utpå der idag.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Arteta var ikke verst heller. Ikke beste kampen hans men veldig god. Santi var world class. Uten han hadde Arsenal-laget vært ganske average.

 

Arteta og Cazorla i førsteomgangen var bare helt vanvittige.

 

Arteta var som regel på grensen til veldig god syntes jeg. Cazorla virket litt tyngre i beina i dag, men fortsatt er han enkelt og greit verdensklasse. Vil faktisk påstå at Arteta også er farlig nærme verdensklasse nivået etter at han har begynte å spille defensiv midtbane.

 

Mangler bare en skikkelig spiss føler jeg. Hvorvidt det blir Giroud som tar steget vet jeg ikke, men akkurat pdd. så mangler vi en skikkelig spiss på topp.

 

foto_park_chu_young.jpg

 

Vi hadde en skikkelig spiss. Gervinho er søppel. Resten av laget var klasse. Carzola, Jenkinson, Ramsey og Podolski var latterlig gode i dag.

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig ikke Gervinho var så dårlig som alle skal ha det til idag. Ser man litt nærmere på det, så skaper han de fleste av sjansene sine aleine. Ofte etter å passert en spiller i stor fart. Han er alltid et uromoment for forsvarspillerne til City. Han er ikke noen god avslutter, men i en annen kamp hadde han kanskje puttet 2, og vært man of the match. Marginene har utrolig mye å si når det gjelder vinger, i dette tilfellet spiss da. Jeg synes hvert fall at Gervinho leverte godkjent idag, og kanskje litt bedre enn det også.

Lenke til kommentar

Vi hadde en skikkelig spiss. Gervinho er søppel. Resten av laget var klasse. Carzola, Jenkinson, Ramsey og Podolski var latterlig gode i dag.

 

Park er en god målscorer, men langt ifra god nok for Arsenal. Bedre enn Chamakh er jeg enig i dog, men jeg ville heller ha satset på Afobe fremfor Park hvis jeg kunne valgt. Og han er pdd. på utlån hos Bolton i Championship.

 

Gervinho er ikke søppel, men hadde en dårlig dag foran mål. Kommer seg til mange store sjanser, men i motsetning til Southampton kampen så går ikke ting helt hans vei. Må til tider bruke mindre tid med ballen i beina da det sinker tempoet i spillet vårt, men mange av sjansene kommer etter at han faktisk drar av en mann. Særlig siste sjansen skapte han stort rom for seg selv ved hjelp av en herlig finte (pluss Giroud som tar et veldig godt løp), men avslutningen stod ikke i stil til forarbeidet.

 

Podolski var latterlig god i dag? Han var grei, men ikke noe mer enn det syntes jeg.

Lenke til kommentar

Arteta var ikke verst heller. Ikke beste kampen hans men veldig god. Santi var world class. Uten han hadde Arsenal-laget vært ganske average.

 

Arteta og Cazorla i førsteomgangen var bare helt vanvittige.

 

Arteta var som regel på grensen til veldig god syntes jeg. Cazorla virket litt tyngre i beina i dag, men fortsatt er han enkelt og greit verdensklasse. Vil faktisk påstå at Arteta også er farlig nærme verdensklasse nivået etter at han har begynte å spille defensiv midtbane.

 

Mangler bare en skikkelig spiss føler jeg. Hvorvidt det blir Giroud som tar steget vet jeg ikke, men akkurat pdd. så mangler vi en skikkelig spiss på topp.

 

foto_park_chu_young.jpg

 

Vi hadde en skikkelig spiss. Gervinho er søppel. Resten av laget var klasse. Carzola, Jenkinson, Ramsey og Podolski var latterlig gode i dag.

Det er så mye rart i denne posten at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...