spamex Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hei Jeg går på en internat skolen og her på internatet så får man ikke lasta ned torrents, man kan ikke på facebook og kan ikke få spilt LoL mellom 8-16. Det jeg lurer på er om det er en måte jeg kan fått til å lasta ned torrents? Jeg har ikke så veldig mye peiling på pc, men om det finnes et program som jeg kan laste ned eller noe sånt hadde jo vært enkelt. Håper noen kan hjelpe meg -WilliamMJ Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Mest trolig at .torrent filer er sperret. Men du kan prøve Deluge siden jeg også hadde småproblemer med uTorrent selv etter riktig oppsett Lenke til kommentar
spamex Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Prøvde det men det funka ikke Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Kanskje det er noen porter som er blokkert. Du kan jo prøve å endre port i uTorrent selv om det vel ofte var noe som gikk bedre før. Nå er vel sånne blokkeringer mye mer avanserte med deep packet inspection og sånt. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Det hjelper ikke å endre porter heller Men er det noen som har tips til hvordan jeg kan komme meg på f.eks. facebook mens det er blokka? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Prøvd via feks hidemyass.com? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 De fleste proxyer er blokkerte. Prøv Tor. Det funket når jeg gikk på internatskole, vet ikke hvor mye de har oppdatert seg eller om de har blitt noe strengere på konsekvenser. https://www.torproject.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå