Gå til innhold

Asus A7N8X Deluxe rev.2 og Raptor i Raid 0 erfaringer?


alex100

Anbefalte innlegg

Jeg har et Asus A7N8X Deluxe rev2, og har tenkt å bestille meg to Raptor disker som jeg skal bruke på det hk'et og et til Athlon 64 når jeg skal oppgradere. dette får bra sant?

 

er det noen som har oppdaget noen problemer med å kjøre RAID 0 med 2*WD Raptor disker på et A7N8X Deluxe? noen erfaringer?

 

takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når ingen har klaget på det så er vel ikke det noe stort kjent problem... :roll:

 

for det første så har jeg ikke oversikt over alle innlegg som har omtalt A7N8X Deluxe og Raptor diskene.

for det andre så vil jeg vite om det er noen som har hatt noen problemer med det, og om noen har hatt noen positive/negative erfaringer.

 

noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar

Kjører med 2X Raptor i Raid 0, virkelig heftig. Et lite problem som jeg enda ikke har et godt svar på, oppstår under mislykkede overklokkinger. Ved ny oppstart har den ene disken en tendens til å bli borte, hvilket gjør at jeg må starte den enda en gang. Men som sagt, ikke et stort problem og kan nok ikke relateres direkte til selve diskene, men Bios og kontrollere. Diskene i seg selv fungerer feil fritt og er virkelig raske. Anbefales

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...