Gå til innhold

PL - 23.09.12 - Liverpool v Man Utd

PSV

Anbefalte innlegg

Han er ikke så kul :ph34r:

Fy faen hvor kul er Rio? HVOR FUCKINGS KUL er Rio? Er så glad han fortsatt spiller for oss. For en legend. You beauty.

Så dere Shelvey mot Fergie? HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAA

Fergie bare LER av ham etter han går inn.

Shelvey - biggest cunt in fucking history.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne forresten vært rødt kort til begge spillere...

Hvis Shelvey ikke hadde hoppet inn i duellen men holdt seg på føttene, kanskje, ihvertfall et klart gult.

Shelvey er dog hodeløs (igjen), og etter min mening er det et fortjent rødt kort.

Noen vil kanskje sammenligne kortet til Shelvey med Huddlestone sitt (som ble annulert), men Huddlestone forlot ikke bakken.

Lenke til kommentar

Faen dommer. TAkk for å ødelegge kampen

Ødelegge kampen?

Skal dommeren la spillerne få kveste hverandre fordi det er god underholdning?

Shelvey hadde også fått advarsel tidligere, hans egen feil.

Er du dum? Begge kommer inn med knotter. Carrick er jo i luften med det to bein. Gult, ja. Ikke rødt.

Lenke til kommentar

Og Liverpool-supportere er jo bare en vits. Måten de buer Evans på osv og dommeren etter en takling som potensielt kunne ØDELEGGE karrieren til Jonny.

Når jeg først så taklingen så det ut som rødt kort, også ser man en skikkelig vinkel , også ser man at begge to går inn på NØYAKTIG samme måte, forskjellen var at Shelvey traff ballen først.....

Lenke til kommentar

For det første; Det var Evans. For det andre; Evans søker ball, Psykomannen søker mann.

Du ser det tydelig på hvordan Evans treffer ballen. Han treffer den med breisia. At knottene nødvendigvis må peke ut en annen vei er helt naturlig. At knottene til psykomannen skal peke inn i beinet til Evans er ikke naturlig.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Og Liverpool-supportere er jo bare en vits. Måten de buer Evans på osv og dommeren etter en takling som potensielt kunne ØDELEGGE karrieren til Jonny.

Når jeg først så taklingen så det ut som rødt kort, også ser man en skikkelig vinkel , også ser man at begge to går inn på NØYAKTIG samme måte, forskjellen var at Shelvey traff ballen først.....

Evans har føttene UNDER ballen og ser BARE PÅ BALLEN. Og beskytter seg selv til slutt. Skal han bare la Shelvey drepe ham? Shelvey gikk inn BARE for å knuse Evans og så ikke på ballen en gang. CUNT.

COME ON YOU FUCKING DEVIIIILS!!!!

Lenke til kommentar

Faen dommer. TAkk for å ødelegge kampen

Ødelegge kampen?

Skal dommeren la spillerne få kveste hverandre fordi det er god underholdning?

Shelvey hadde også fått advarsel tidligere, hans egen feil.

Begge kommer inn med knotter. Carrick er jo i luften med det to bein. Gult, ja. Ikke rødt.

Shelvey hopper inn med knottene i lufta, Evans har de mot bakken.

Som jeg nevnte i mitt tidligere innlegg kunne Evans fått kort også hadde det ikke vært for at Shelvey hoppet inn i duellen, hodeløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...