LarsP Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Herlig å se Ray i studio. Han har bestandig gode og objektive analyser. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Faen dommer. TAkk for å ødelegge kampen HAHAHAHAH. Han som hadde taklingen på Eduardo, han burde bare fått gult også, sant? HÅPER du kødder. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det er pinlig og høre buingen fra liverpoolsupporterne, og skrikingen hver gang en man utd-spiller takler. Flaut. Skal si meg enig med den. Når Ferdinand er på ball får han pipekonsert og dommeren blir ropt på. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Vi overkjører Man Udt totalt, men som vanlig er vi ikke effektive nok. Får vi med oss tre poeng med en mann mindre den siste timen, så er det en utrolig prestasjon. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Aldri i verden om det var rødt kort. IDIOTISK. BS! 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Skal være glad det er 0-0. Nani ut, Welbeck inn. Også Scholes inn for Giggs etter 60 min. Det hadde vært så deilig. Giggs har ikke vært grusom men har ikke gjort noe bra akkurat. Nani må jo være Pool fan. Fordi han har klarert DIREKTE til dem en gang, og sentret TRE ganger direkte til Glen Johnson på andre siden. Er jo helt fantastisk morsomt å se på han spille. Fergie må elske ham eller noe. Lenke til kommentar
magb Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Herlig å se Ray i studio. Han har bestandig gode og objektive analyser. Jeg mener heller det oser Man utd supporter av han. 2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Alle kampene våre taper vi poeng pga store personlige feil eller idiotiske enkeltmannsprestasjoner i negativ forstand. I dag var det Shelvey sin tur til å være idioten. Satan for en taper. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Vi overkjører Man Udt totalt, men som vanlig er vi ikke effektive nok. Får vi med oss tre poeng med en mann mindre den siste timen, så er det en utrolig prestasjon. Nå skaper vi jo ikke en dritt eller da. Kampen er full av feilpasninger og få sjanser. United har vært helt elendig også. Ser for meg en helt annen andreomgang. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Og Liverpool-supportere er jo bare en vits. Måten de buer Evans på osv og dommeren etter en takling som potensielt kunne ØDELEGGE karrieren til Jonny. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Tror ikke kortet vil ha veldig stor betydning utover pool sitt spill i 2. En ganske morsom kamp så langt, og er morsomt å se hvor mye united sliter, både med besittelse og i angrepet. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Vi har ikke skapt de store sjansene, men har kommet til flere mindre sjanser. United har vel knapt én sjanse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Viste jo at Shelvey skulle få et rødkort før eller senere, men hadde håpet på senere enn akkurat denne kampen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Kunne forresten vært rødt kort til begge spillere... 2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Faen er det thorstved snakker om? Evans går etter ball, psykomannen går etter mann. Han har knottene pekt mot Evans. Evans breisider ballen. Helvete. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Fy faen hvor kul er Rio? HVOR FUCKINGS KUL er Rio? Er så glad han fortsatt spiller for oss. For en legend. You beauty. Så dere Shelvey mot Fergie? HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAA Fergie bare LER av ham etter han går inn. Shelvey - biggest cunt in fucking history. Endret 23. september 2012 av tc47 3 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Vi må begynne å dominere midtbanen og trille ball. Akkurat nå så er Carrick og tidvis Kagawa som vil spille. Nani er håpløs og Giggs er for treig. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Og Liverpool-supportere er jo bare en vits. Måten de buer Evans på osv og dommeren etter en takling som potensielt kunne ØDELEGGE karrieren til Jonny. Hvilken karriere? Fy faen hvor kul er Rio? HVOR FUCKINGS KUL er Rio? Er så glad han fortsatt spiller for oss. For en legend. You beauty. Så dere Shelvey mot Fergie? HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAA Fergie bare LER av ham etter han går inn. Shelvey - biggest cunt in fucking history. Nei, har fokus på kampen, og der så jeg ikke stort til manu. 4 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Synes rødt var strengt i den situasjonen. Evans hopper inn på nesten samme måte. Når det er sagt er det helt riktig at han blir utvist. Han burde hatt gult kort tidligere i omgangen, så summert er det helt greit. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jo mer jeg ser på taklingen, jo mer usikker blir jeg på om det burde gi rødt kort. Ingen horribel avgjørelse, men jeg synes kanskje gult kort hadde vært mer rettferdig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå