Gå til innhold

PL - 23.09.12 - Liverpool v Man Utd


PSV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er det. Det var også begredelig å se at tusenvis av United-supportere står og synger horrible sanger etter en kamp der Ferguson med all tydelighet poengterer viktigheten av å slutte med de tilbakestående sangene. Håper man går over videoene på Anfield og banner de idiotene som sang disse tilbakestående sangene, og eventuelt startet provosering, om det i det hele tatt var noen. Syns det var ille nok at dommeren var udugelig igår, og nå i ettetid får man all slags opplysninger om idioter som ikke kan oppføre seg.

Endret av 640509-040147
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
The Football Association is not expected to take any action over reports of offensive chanting by a minority of fans after the end of Sunday's game. It noted that both clubs had been active in trying to stop offensive chants

 

Nope.

Lenke til kommentar

Ja, det er det. Det var også begredelig å se at tusenvis av United-supportere står og synger horrible sanger etter en kamp der Ferguson med all tydelighet poengterer viktigheten av å slutte med de tilbakestående sangene. Håper man går over videoene på Anfield og banner de idiotene som sang disse tilbakestående sangene, og eventuelt startet provosering, om det i det hele tatt var noen. Syns det var ille nok at dommeren var udugelig igår, og nå i ettetid får man all slags opplysninger om idioter som ikke kan oppføre seg.

 

Jeg ser du bare nevner united-supportere...

Lenke til kommentar

Ja, det er det. Det var også begredelig å se at tusenvis av United-supportere står og synger horrible sanger etter en kamp der Ferguson med all tydelighet poengterer viktigheten av å slutte med de tilbakestående sangene. Håper man går over videoene på Anfield og banner de idiotene som sang disse tilbakestående sangene, og eventuelt startet provosering, om det i det hele tatt var noen. Syns det var ille nok at dommeren var udugelig igår, og nå i ettetid får man all slags opplysninger om idioter som ikke kan oppføre seg.

Sånn som liverpool supportere som tar seg bort til der United-supporterne venter på politiets oppfordringer og lager flylyder etc? Det er faen meg begredelig det. I neste innlegg sier du vel at det er greit, og at United supporterne er "the bad guys" fordi de svarer med samme mynt...

Lenke til kommentar

Nå har jeg enda ikke sett video av Liverpool fans som "leker" fly, mens tilropene fra bortefansen ser man video av på nett.

 

Nå er det også uansett en vesentlig forskjell hvis det er snakk om 2-3 Liverpool fans og 2-3 tusen manu supportere. Uansett hva det gjelder vil det alltid være noen idiotiske enkeltindivider, men det blir noe annet når de fleste er med på det.

Lenke til kommentar

Nå har jeg enda ikke sett video av Liverpool fans som "leker" fly, mens tilropene fra bortefansen ser man video av på nett.

 

Så fordi du ikke ser en video av det på internett så stemmer det ikke?

 

Nå er det også uansett en vesentlig forskjell hvis det er snakk om 2-3 Liverpool fans og 2-3 tusen manu supportere. Uansett hva det gjelder vil det alltid være noen idiotiske enkeltindivider, men det blir noe annet når de fleste er med på det.

 

ALLE visste at det skulle lite til for å terge motstanderen i denne kampen! Og hvordan vet du hvor mange som sang, med tanke på at vår allocation var 1990 seter?

 

- Etter kampen ble vi United-fans holdt igjen mens Liverpool-fansen gikk ut. Det var bare noen få Liverpool-fans igjen. Da var det noen som gjorden en såkalt München-gest. Deler av United-fansen så det. Jeg var én av dem. Da svarte 15-20 med å synge det som er kommet frem.
Endret av Corey
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke påstå at jeg vet hva supporterne mener når de synger "you're always the victim" eller hva frasen er, men den passer faen meg bra på L'pool. Aldri deres feil (dommere, eiere, motvind og gud vet hva), og når det gjelder disse supportersangene så glemmer tydeligvis samtlige norske poolsupportere her inne og andre steder at Pool sang om Munchen lenge lenge før Hillsborough skjedde. Er vel ikke rart at enkelte deler av Unitedsupportere svarer med samme mynt. Sier ikke det er greit, det er latterlig og idiotisk, men det er jo det gamle ordtaket; Man høster som man sår. Så stig av deres høye hest og innse at dere er like ille som resten.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Corey:

 

Sa aldri at det ikke stemmer, men poengterer likevel at det fortsatt ikke er bevist.

 

vet ikke hvor mange som synger, men ser du videoen som ligger ute på nettet, er det lett og høre at det er relativt mange.

 

IcedInsanity: Såklart det har noe å si hvor mange som holder på. I en så stor folkemengde vil det alltid være enkeltindivider som oppfører seg som idioter, men når mesteparten tar del i handlingene har man ett problem. Dette gjelder uansett om det er rop om flyulykker, Hillsborough eller apelyder mot svarte .

Endret av magb
Lenke til kommentar

Corey:

 

Sa aldri at det ikke stemmer, men poengterer likevel at det fortsatt ikke er bevist.

 

vet ikke hvor mange som synger, men ser du videoen som ligger ute på nettet, er det lett og høre at det er relativt mange.

 

Måten du legger det fram på, impliserer du at det ikke stemmer. Skysports melder at liverpoolfans har blitt kastet ut fra Anfield pga "aeroplane" bevegelser.

 

Jeg lurer litt på om du noengang har vært på en fotballstadion, innelåst noengang. Jeg har, på både Sør Arena og Luzhniki. Det skal enormt lite til før lyd, i dette tilfellet sang, beveger seg imellom stadion-murene. At du bastant kan hevde at det er "relativt mange", (når du først trodde det var 3000 noe som var FEIL) utifra et groggy youtube klipp får stå for din regning.

 

Dog er jeg 100% enig med hansoen sitt innlegg.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke påstå at jeg vet hva supporterne mener når de synger "you're always the victim" eller hva frasen er, men den passer faen meg bra på L'pool. Aldri deres feil (dommere, eiere, motvind og gud vet hva), og når det gjelder disse supportersangene så glemmer tydeligvis samtlige norske poolsupportere her inne og andre steder at Pool sang om Munchen lenge lenge før Hillsborough skjedde. Er vel ikke rart at enkelte deler av Unitedsupportere svarer med samme mynt. Sier ikke det er greit, det er latterlig og idiotisk, men det er jo det gamle ordtaket; Man høster som man sår. Så stig av deres høye hest og innse at dere er like ille som resten.

 

Helt enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...