Gå til innhold

PL - 23.09.12 - Liverpool v Man Utd

PSV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det sier mye om utviklingen av fotballdelen til dette forumet at det, på kampdag, kun er to stusselige sider i tråden og at Kloffsk er den eneste som lirer av seg (sitt sedvanlige) lavpannede påstander vi har hørt hundre ganger før. Ting var bedre før.

Over til kampen; Liverpool er favoritter. Tabellsitasjonen har ingenting å si i slike oppgjør, og det har de siste årene blitt viktigere for Liverpool å slå United enn det har for United å slå Liverpool. Legg til at Liverpool kommer til å trille ball rundt Uniteds stusselige midtbane og at Raheem Sterling kommer til å gi Evra en bakstikker han ikke har kjent før, så tipper jeg dette blir en stusselig affære for United-fans.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner hvorfor livet her inne har ramlet sammen, det er jo faen ikke annet enn drittslenging, så skjønner godt folk finner mer fornuftig ting å gjøre.

Når det hjelder kampen:

Du er vel ikke så langt unna sannheten der "The Hoff", bare se på di siste 5 møtene vi har hatt borte med dem, tap tap tap å atter tap bortsett fra en kamp da som endte 1-1 men noen seier idag..... nææææææh tviler sterkt, å seansen mot Galatasaray hjelper helle ikke på motivasjon.

At Evra mest sannsynlig kommer til å bli brukt som rundingsbøye regner jeg med, Buttner virker for meg litt for vill å offensiv for denne kampen, jeg håper bare vi slipper å se Giggs eller Fletcher idag...

er personlig fornøyd med uavgjort

Lenke til kommentar

Har vært opptatt med å gnisse tenner siden i går kveld!

Kom igjen nå Liverpool!! Utrolig viktig kamp dette, med tanke på den ellers svake serieåpningen.

When you walk through a storm

Hold your head up high

And don't be afraid of the dark.

At the end of the storm

There's a golden sky

And the sweet silver song of a lark.

Walk on through the wind

Walk on through the rain

Though your dreams

Be tossed and blown.

Walk on

Walk on

With hope in your hearts

And you'll never walk alone

You'll never walk alone.

https://www.youtube.com/watch?v=DnArIitnKp4&NR=1&feature=endscreen

Lenke til kommentar

Aner ikke hva jeg kan forvente av lagoppstilling. Håper at Giggs og Scholes ikke spiller, de er blitt for trege for slike høyintensitetskamper som dette sannsynligvis kommer til å bli. Scholes er konge når han kan få dasse rundt og dikterte tempo, men mot lag som presser hardt og intensivt er han en katastrofe. Håper på:

DDG

Rafael Rio Vidic Evra

Valencia Carrick Anderson/Cleverley Nani

Kagawa

RVP

Anderson er et wild card. Den feite brassen har ikke spilt mye og gjør mye rart, men han har et energinivå som kan bli viktig i dag.

Lenke til kommentar

Artig med "supportere" som bruker mer energi på å "hate" andre lag enn å støtte sitt eget.

Hun er sikkert en dame du kan lure til å få en tattoo med samme påskrift et sted på kroppen. Det hadde vært fantastisk!

Tror United tar det greit i dag (jinx!), men vi må heve spillet i forhold til tidligere kamper - Liverpool spiller selvsagt sesongens beste kamp hjemme mot United.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er utrolig redd for Rvp idag. Kommer garrantert til og score, 1-1 er nok det trygge bettingen.

Også spent på hva som skjer ved håndhilsingen før kampen og tribunekulturen. Nå har både united og liverpool gjort en kjempejobb på forhånd for prøve å kutte ut ufin tilrop og synging, så da gjenstår det å se om supporterne(begge faner) holder seg for god for dritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...