Corey Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Fy faen for en totalt udugelig dommer! Og må bare le av Man Udt-supporteres evige gnål om at Suarez filmer. Det er vel ikke ett lag som får flere straffer etter filming, enn nettopp Man Udt. Så det du sier er at suares ikke filmer? Lenke til kommentar
Populært innlegg PSV Skrevet 23. september 2012 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 23. september 2012 Enkel seier mot et av ligaens svakeste lag. Fikk i tillegg spart viktige spillere til oppgjørene mot topplagene Newcastle og Spurs til uken. Herlig dag. Litt kritikkverdig at dommeren ikke viser ut Johnson for en felling som bakerste mann, og at han i tillegg lot tiden gå så lenge på slutten av kampen, men dette blir småplukk på en ellers plettfri dag for mannen i svart. 11 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Bra resultat, dårlig prestasjon. Vi er heldige som vinner. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Var det ikke en liste som for et par år siden viste at United var nr. 8 på listen over de med flest straffer for? Såvidt jeg husker kom Arsenal på 3. og Chelsea gnske tett bak... United har 3 straffer de siste 5 ligakampene. Arsenal har 3 straffer de siste 42 ligakampene. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Enkel seier Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Fy faen for en totalt udugelig dommer! Og må bare le av Man Udt-supporteres evige gnål om at Suarez filmer. Det er vel ikke ett lag som får flere straffer etter filming, enn nettopp Man Udt. Så det du sier er at suares ikke filmer? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 ikke viser ut Johnson for en felling som bakerste mann, og at han i tillegg lot tiden gå så lenge på slutten av kampen, Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Johnson vet han gjorde noe jævlig dumt. Jævlig jævlig dumt. Det kan jeg love dere. No shit? Hva har det med saken å gjøre? Dommeren gjør fortsatt en feil, da Johnson ikke er borti Valencia nok til at han skal falle. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Valencia vet nøyaktig hva han driver med der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Drittkamp. Blir til tider overkjørt av et ræva Liverpool-lag med ti mann. Heldige med dommeren i dag, og heldige at vi tar med oss tre poeng hjem. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Fun fact (ifølge twitter): Dette er første straffen til Man Utd på Anfeld siden SAF ble manager. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Enig i at seieren er noe ufortjent, men sånne kamper må man vinne for å holde følge, akkurat som Chelsea i går mot Stoke. Å dra hjem tre poeng på en dag hvor spillet ikke er på topp er utrolig viktig. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Haha! Du fikk en like av meg for den Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Fy faen for en totalt udugelig dommer! Og må bare le av Man Udt-supporteres evige gnål om at Suarez filmer. Det er vel ikke ett lag som får flere straffer etter filming, enn nettopp Man Udt. Så det du sier er at suares ikke filmer? Ikke det jeg sier nei, jeg etterlyser bare en smule selvinnsikt når Man Udt får drøss av straffer etter filming. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Johnson vet han gjorde noe jævlig dumt. Jævlig jævlig dumt. Det kan jeg love dere. No shit? Hva har det med saken å gjøre? Dommeren gjør fortsatt en feil, da Johnson ikke er borti Valencia nok til at han skal falle. Johnson gjør feil. Gir dommeren sjansen til å peke og han gjør det fordi Valencia holder på å skyte og får kontakt der av Glen (på unødvendig vis) og derfor filmer han ikke men blir stoppet fra å skyte og går ned. Easy. Drittkamp. Blir til tider overkjørt av et ræva Liverpool-lag med ti mann. Heldige med dommeren i dag, og heldige at vi tar med oss tre poeng hjem. WHO the hell cares? Dette er det du sier etter vi vinner mot LIVERPOOL SCUM etter 5 år uten seier på Anfield? De dagene vi gikk ut på denne banen år etter år uten seier har vært de verste i hele sesongen for min del. VERSTE. This is GLORIOOOOUS! GET IN! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Tipper et av lagene får en billig straffe. Sjokk at det ble United. Hadde jeg aldri trodd. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Fun fact (ifølge twitter): Dette er første straffen til Man Utd på Anfeld siden SAF ble manager. Haha. Sweet. Pool har fått flere på OT som jeg mener å huske. Gerrard kysse kamera osv. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Johnson vet han gjorde noe jævlig dumt. Jævlig jævlig dumt. Det kan jeg love dere. No shit? Hva har det med saken å gjøre? Dommeren gjør fortsatt en feil, da Johnson ikke er borti Valencia nok til at han skal falle. Johnson gjør feil. Gir dommeren sjansen til å peke og han gjør det fordi Valencia holder på å skyte og får kontakt der av Glen (på unødvendig vis) og derfor filmer han ikke men blir stoppet fra å skyte og går ned. Easy. Drittkamp. Blir til tider overkjørt av et ræva Liverpool-lag med ti mann. Heldige med dommeren i dag, og heldige at vi tar med oss tre poeng hjem. WHO the hell cares? Dette er det du sier etter vi vinner mot LIVERPOOL SCUM etter 5 år uten seier på Anfield? De dagene vi gikk ut på denne banen år etter år uten seier har vært de verste i hele sesongen for min del. VERSTE. This is GLORIOOOOUS! GET IN! Må være flaut for oppegående Utd-supportere å lese de hjernedøde postene dine... 9 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Husker når vi ikke fikk straffe på denne: Eller rødt kort på denne: Edit: Side 19 Endret 23. september 2012 av Corey 6 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Drittkamp. Blir til tider overkjørt av et ræva Liverpool-lag med ti mann. Heldige med dommeren i dag, og heldige at vi tar med oss tre poeng hjem. Heldig? I dag? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå