Fillefant Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Når jeg logget av på onsdag kveld var jeg level 9, og når jeg i dag logget på er jeg plutselig level 6 igjen? Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Når jeg logget av på onsdag kveld var jeg level 9, og når jeg i dag logget på er jeg plutselig level 6 igjen? Noen som vet hva som kan være galt? Det har vært mye tull med steam cloud og savegames. Like spennende hver gang man starter opp å se om man er der man var når man slapp Men man kan vel forsikre seg mot dette ved å ha lokale savegames istedenfor? Edit: Hørte av en kompis at hvis man pauser spillet lenge så er det en bug som kan forårsake dette. Så om man skal noe annet er det visst best å gå helt ut av spillet Står litt om det her: http://www.pressfire.no/nyheter/PC/5858/Spiller-du-Borderlands-2 Endret 28. september 2012 av Thoto79 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Blir nesten litt spennende å logge på idag Igår så hadde min char gått fra 22 til 17. Trodde det va noe jeg hadde gjort men det var vist cloud greia som hadde fucka. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 ja, Cloud MÅ slåes av hvis man ikke vil risikere og miste levels( og alt man hade gjort..noe som er utrolig surt når man har spilt noen timer) 1 Lenke til kommentar
Daniel4323 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg spilte en stund i dag og gikk igjennom hele Bloodshot Stonghold, og så gjennom Bloodshot Ramparts, fram til den Constructoren som har fanga Roland. Men jeg gikk tom for ammo, så jeg tok Fast-Travel til Sanctuary for å kjøpe opp ammo. Så måtte jeg skru av spillet en stund, og når jeg skulle spille igjen nå, var ikke Bloodshot Ramparts på Fast-Travel-menyen! Hvis jeg skal starte på Bloodshot Stronghold igjen, må jeg jo spille ca. en time, og det blir veldig kjedelig med tanke på at jeg har spilt gjennom det fra før. (Spillet har ikke sletta fremgangen, for Misson Objectivet på siden av HUD- en er å ødelegge Constuctoren) Utrolig irriterende! Noen som vet om en løsning for å fikse dette?? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Du må løpe igjennom ja For Ramparts er delen etterpå, missionet er delt opp sånn at du må igjennom der Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hadde en kompis som farmet sisteboss etter hagle på 2nd modus. jeg slengte meg på og gikk fra lvl 1 til nesten 30 på 2 timer. Grei måte å starte en andre char på Lenke til kommentar
Daniel4323 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Du må løpe igjennom ja For Ramparts er delen etterpå, missionet er delt opp sånn at du må igjennom der Ok. Jeg trodde bare det skulle gå an å gå tilbake til den Fast-Travel-maskinen som var rett ved den Constructoren. Men takk for svar! Endret 5. oktober 2012 av Daniel4323 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Noen andre som får denne meldingen når de prøver å laste ned Compatability pack? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Noen innlegg ble splittet ut til sin egen tråd: Borderlands 2, kommer meg ikke videre fra level 40 med Zer0 (The Dust) Kommentarer på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Soris81 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hei. Jeg fikk i går den "herlige" beskjeden at min lvl 25 sniper med 55 timer med spilling --> game har blitt ødelagt. Når jeg skal velge character står det "corrupted file" og eneste valget er å slette fila. Har lest og prøvd mange tips ang. problemet, men ingenting har fungert. Grunnen til at den ble ødelagt var at jeg fikk bluescreen midt under saving av game. Så nå spør jeg dere... har noen av dere et savegame (helst med sniper/zero) rundt lvl 25 som jeg kunne fått? Tror det skal funke å kopiere savegamet som ligger under mine dokumenter. Hadde vært evig takknemlig om noen hadde hjulpet meg med dette... Hilsen En trist F..... Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg har en Zero med mesteparten av Skill på "Bloodshed", gjør fantastisk skade. Får med en fin launcher også. Den er level 24 eller 25. Send meg en privat melding hvis du skulle være interessert så sender jeg den. Lenke til kommentar
Handsome Robert Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Noen her som har lyst til å bytte noen level 50 legendary våpen mot enten en level 50 Volcano sniper eller Slayer of Terramorphous class mod til gunzerker, også den level 50. Ser mest etter Conference Call shotgun, Veruc assault rifle eller Skullmasher sniper. Endret 30. oktober 2012 av Handsome Robert Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Et triks er å bruke Dropbox sammen med http://satyadeepk.in/dropbox-folder-sync/ på savegame mappen. Da får man en ekstra backup som man kan rewinde ved behov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå