hysteriah Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Jeg har gledet meg lenge til Windows Phone 8 og hadde store forhåpninger om å kjøpe en av toppmodellene raskt etter landsering. Men nå begynner jeg å bli i tvil om noen av de kommende WP8 modellene oppfyllere kravene jeg har til ny telefon? Telefonen jeg skal kjøpe må nemlig ha støtte for minst 64GB minnekort, må ha minst 4,5" skjerm (med noe i nærheten av HD oppløsning) og HDMI utgang, i tillegg til at god batteritid er svært viktig. Valget blir jo enkelt ettersom Samsung Ativ S er den eneste med støtte for minnekort. Men hva med HDMI utgang? Har Ativ S HDMI utgang via HDTV adapter på samme måte som Samsung Galaxy S3? Jeg finner ingen specs om dette noe sted ennå :-( Finnes det noen her på forumet som kan bekrefte eller avkrefte om Ativ S har HDMI utgang? Hvis det viser seg at ingen WP8 kommer med hdmi kan jeg jo bare slå fra meg forhåpningene og heller rette fokuset mot Android telefoner med det samme... Endret 21. september 2012 av hysteriah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå