reactor Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hei sann! Forsøker meg her jeg Jeg har en side som er lagt opp slik at endel <SPAN>-tags fungerer som undertekst for en header. Akkurat som dette: HEADER Undertekst Undertekst Undertekst Undertekst Undertekst Undertekst Undertekst Undertekst Undertekst Undertekst Undertekst Undertekst Undertekst HEADER Undertekst Undertekst Undertekst (osv. osv).... Hvert span-element har en ide som heter "menu" + et tall i stigende rekkefølge (menu1, menu2 osv.) Nå har jeg forsøkt å få det til slik at jeg kan vise eller skjule alle elementer som heter menu1 - menux, men jeg finner ikke utav det. Hvordan kan jeg fortelle den at den skal ta alle disse elementene? En og en er jo greit, det er jo bare å henvise til navnet direkte, men noe mer dynamisk hadde vært überfint ja. Noen som kan hjelpe her? Det trenger kun å være IE kompatibelt. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 for(i=0;i<x;i++){ document.getElementById('menu'+i).style.visiblity = 'hidden'; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå