Gå til innhold

[Løst] Super slim fit svarte jeans. (metal)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs hva du er ute etter, men hvis du skal ha en helt vanlig svart bukse i slimfit-fasong, så har du Lee Luke som jeg er fornøyd med.

Ellers har Weekday/Cheap Monday mye fint til ok pris.

kjøpte denne for noen uker siden for den skulle vistnok være slim fit men jeg er vel så tynn at den ikke ser slim ut :p. Så er ute etter noe som er lignendes denne men hadde vært greit vis det fantes en norsk nettside som hadde noe slikt.
Lenke til kommentar

Cheap Monday har modeller som er "Unisex" for dem som liker tighte jeans. Derfor jeg anbefalte dem :)

Spør om hjelp i butikken, forklar at du skal ha det ganske tight.

Det du ser etter er en helt vanlig svart bukse med skinny-leg og generelt skinny passform, gjerne med stretch. Stikk innom en lokal forhandler av Cheap Monday, så ser du det. Men som sagt, Lee Luke er et fint alternativ også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Cheap Monday har modeller som er "Unisex" for dem som liker tighte jeans. Derfor jeg anbefalte dem :)

Spør om hjelp i butikken, forklar at du skal ha det ganske tight.

Det du ser etter er en helt vanlig svart bukse med skinny-leg og generelt skinny passform, gjerne med stretch. Stikk innom en lokal forhandler av Cheap Monday, så ser du det. Men som sagt, Lee Luke er et fint alternativ også.

Du vet ikke tilfeldigvis om en butikk i oslo som har et stort utvalg av det merke?
Lenke til kommentar

Weekday er en forhandler av CM ja. Mye fint til rimelig penge. Så slimme bukser som de har, har jeg ikke sett andre steder.

Av Nudie så bruker jeg Thin Finn som også er skinny-leg. Levi's 519 er også greit skinny. Ellers, så er jeg enig med innlegget over. Jeg er vanligvis 33" i bukse, men når det er stretch så kan jeg gå ned i 32 eller i noen modeller 31. Nettopp fordi dongeri ofte går ut i passform når man går med dem, og stretch går ut enda mer enn "vanlig" dongeri. Jeg har en Nudie Slim Jim som var akkurat passelig når jeg kjøpte den, men det var på den tiden jeg ikke var vant til stretch. Ender jo opp med at etter en halv time, så er buksen altfor stor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...