Kurt Lekanger Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Inspirert av Sverige-suksess. Tele2 åpner riksdekkende butikkjede Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Lurer på hva dette gjør med prisene...for meg virker dette som merkostsnader de likegodt kunne vært foruten, så lenge det er pris de konkurrerer på Lenke til kommentar
Abnormalbean Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Så lenge de holder service nivået oppe kan dette være en veldig god investering. Prisnivået kan være det samme som på nettsidene til tele2. Det kan hjelpe tele2 med å få mer kunder. Dermed vil tele2 kunne tjene mer penger slik at de ikke trenger å sette opp prisene! Men alt kommer an på service nivået. Det er jo en grunn til at vi heller handler direkte hos leverandørene (Telenor, tele2, netcom osv.) på nettet enn å gå i en butikk. Elkjøp, siba, Lefdal og expert skjønner jeg har vanskeligheter med å kunne yte maksimal service når det stilles krav til butikkarbeidere om kjennskap til alle/mesteparten av varene i butikken fra tv til toaster. Men små nisjebutikker som Telenorbutikken og telekiosken må yte maksimalt når det kommer til service, de bør tilby noe mer enn bare den beste tlf i dag.. Bestemor trenger ikke en Samsung Galaxy s111 til 6000kr..... De bør ha kunnskap om de produktene de selger, de bør ha en bedre holdning til kundene (føler meg ofre som en burde for den ansatte når jeg går inn i en av disse butikkene.) og de bør høre etter hva kundens behov er. Jeg kom inn på Telenor butikken i stvg og hadde bestemt meg for hvilken tlf jeg ville ha, den var innenfor mitt budsjett og hadde alt jeg trengte av funksjoner, kundebehandler går sin vei når jeg tar kontakt med ham og kommer tilbake 5 min etter og spør hva jeg vil.. Forteller om mine ønsker og han anbefaler meg om å vente å kjøpe en tlf som er 2000kr dyrere og heller bestille den på nett. Er det service? ehm, nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg