incom1337 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Er ikke helt sikker på reglene rundt å post jobbannonser her inne, men man finner vel knapt en bedre målgruppe, så prøver uansett! Jeg jobber for tiden i Canada, for et QA-selskap (quality assurance). Det vi gjør her, er å teste og kvalitetsikre alle mulige typer spill og applikasjoner. Firmaet jeg jobber for, Enzyme, har bygget seg opp til å bli et svært velrespektert selskap blant noen av de største spillprodusentene i verden. Og trenger nå norske språktestere. Jobben går generelt ut på å teste spill, og passe på at alt er grammatisk korrekt, riktig oversatt og plassert riktig i spillet. Kvalifikasjoner de er ute etter, er svært gode språkkunnskaper i både norsk og engelsk og gode spilleferdigheter (er du hardcore gamer, med gode språkkunskaper har du en god sjanse). Du trenger ingen formell utdannelse for å søke. Så hvis du er arbeidsledig/ikke har noen umiddelbare fremtidsplaner og kunne tenke deg et lite eventyr er det ikke noe problem å søke Om noen kunne tenke seg å jobbe med dette, så send inn en søknad på: http://enzyme.org/index.php?id=24 Sted: Sainte-Adele, Quebec, Canada (ca 1 time unna Montreal). Evt. spørsmål kan stilles i denne threaden eller sendes direkte til meg! Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Med andre ord: "Vil du leve på knekkebrød og vann i Canada?" 1 Lenke til kommentar
incom1337 Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Alt her i livet handler ikke om penger. Såklart, det kan ikke sammenlignes med norsk lønn, men jeg klarer meg helt fint her borte med de pengene jeg får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå