Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente som knea meg uprovosert i skrittet!

Anbefalte innlegg

At angrepet er over vet han i det øyeblikk gjerningsmannen (eller i dette tilfellet -kvinnen) snur seg og går sin vei etter det første knesparket.

Geir :)

Men det er det jo ikke siden vi vet at hun ikke er alene om å angripe hans edlere deler. Hun har også bevist at hun er i god stand til å påføre potensielt store skader, jeg tar ikke ett steg tilbake som en heisning av hvitt flagg. Om det i hans hode er logisk at hun kommer tilbake for å skade mer er jo dette så absolutt nødverge.

Om jurister andre steder har diskutert liknende situasjoner får så være, de får inviteres hit om de har noe å bidra med til denne spesifikke situasjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

aww det må ha gjort vondt!

Et kne i skrittet er vel noe av det vondeste vi menn kan oppleve. Det blir ikke det samme for kvinner, men du skulle påført henne en tilsvarende smerte og satt barn på henne. Så kan hun få lide seg gjennom en fødsel.

Elsker dine trolls! HAHA

Endret av Fruitdealer
Lenke til kommentar

Har du startet en helt lik tråd på dette forumet også, hæhæ.

Om du vil slippe unna heltene som skal redde henne, så gå bort å kjeft henne huden full.

Arrester meg for at jeg ønsker synspunkter på dette fra en mannsdominert og et kvinnedominert forum, er godt mulig at man da har forskjellig syn på saken. Anonym poster: 34f4b757fed99c24f43e03589fe50ee1

Lenke til kommentar

Var på dansegulvet, koste meg og hadde det morsomt, plutselig så kneer en jente meg i skrittet uten videre, heldigvis klarte jeg å beherske meg og ikke slå til henne. Hadde jeg hatt "rett" til å slå henne da? Altså hvorfor er det ikke tillat at menn slår jenter (selv i selvforsvar) mens jenter kan gjøre hva de vil med dem? Hvis jeg hadde fyket til henne, Gud vet hva som hadde skjedd da! Anonym poster: 81b1b3a76a75943332d7339744b3c375

ANMELD HENNE!!!

Det er ikke bare LITT galt å gå for skrittet, og uprovosert så trenger dette kvinnemennesket en oppvekker, for slik er ikke akseptabelt.

Oss mannfolk går ikke etter hverandres skritt med mindre det er snakk om en fight til døden, (og jeg har jobbet 5 år som dørvakt), og en mann har ALDRI kneet eller slått meg i skrittet på den tiden, (et par krakilske kvinnfolk har).

Det du og kan gjøre er å krev voldsoffererstatning, og tester du deg for permanente skader, og det blir påvist at du er steril snakker vi om millionbeløp!

-frank

Lenke til kommentar

Var på dansegulvet, koste meg og hadde det morsomt, plutselig så kneer en jente meg i skrittet uten videre, heldigvis klarte jeg å beherske meg og ikke slå til henne. Hadde jeg hatt "rett" til å slå henne da? Altså hvorfor er det ikke tillat at menn slår jenter (selv i selvforsvar) mens jenter kan gjøre hva de vil med dem? Hvis jeg hadde fyket til henne, Gud vet hva som hadde skjedd da! Anonym poster: 81b1b3a76a75943332d7339744b3c375

ANMELD HENNE!!!

Det er ikke bare LITT galt å gå for skrittet, og uprovosert så trenger dette kvinnemennesket en oppvekker, for slik er ikke akseptabelt.

Oss mannfolk går ikke etter hverandres skritt med mindre det er snakk om en fight til døden, (og jeg har jobbet 5 år som dørvakt), og en mann har ALDRI kneet eller slått meg i skrittet på den tiden, (et par krakilske kvinnfolk har).

Det du og kan gjøre er å krev voldsoffererstatning, og tester du deg for permanente skader, og det blir påvist at du er steril snakker vi om millionbeløp!

-frank

Dessverre så vet jeg ikke hvem som gjorde det :/ Anonym poster: 34f4b757fed99c24f43e03589fe50ee1

Lenke til kommentar

ANMELD HENNE!!!

-frank

Dessverre så vet jeg ikke hvem som gjorde det :/ Anonym poster: 34f4b757fed99c24f43e03589fe50ee1

Du kan fortsatt anmelde og få voldsoffererstatning!

-frank

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...