Theoneask Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Bumper tråden. Spillet er oppe og kjempeaktivt. 250 stk på ettermiddager er vel ikkje kjempeaktivt, men fint utgangspunkt. Heilt fram til livvaktfunksjonen kom da. Lite gjennomtenkt å gi dei rikaste spelarane tilgang til å ta ut over 30 mill i timen. Blir lett 400 - 500 om dagen med litt aktivitet. Inflasjon baby, inflasjon. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hvordan i alle dager starter man opp? Alt jeg kan gjør er å trene våpen, noe som jeg ikke har... FAQ fører til hitlist, så det hjelper ikke. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hvordan i alle dager starter man opp? Alt jeg kan gjør er å trene våpen, noe som jeg ikke har... FAQ fører til hitlist, så det hjelper ikke. På venstre side har du en kolonne som heter "Hoved". Der finner du Kriminalitet, utpressing, biltyveri/garasje og fight club. Det er forskjellig cooldown på disse, men prøv å gjør de så ofte du kan. Det kan ta litt tid i begynnelsen før man får vellykkede ran, biltyverier og utpressinger. Du får rank av å få vellykket 'Kriminalitet', 'Biltyveri' og være med på 'Organisert Kriminalitet'. Det tar litt tid å komme inn i alt, men etter en stund går det ganske smooth. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Bumper tråden. Spillet er oppe og kjempeaktivt. 250 stk på ettermiddager er vel ikkje kjempeaktivt, men fint utgangspunkt. Heilt fram til livvaktfunksjonen kom da. Lite gjennomtenkt å gi dei rikaste spelarane tilgang til å ta ut over 30 mill i timen. Blir lett 400 - 500 om dagen med litt aktivitet. Inflasjon baby, inflasjon. Spillkonseptet er ikke nytt, men markedsføringen har måttet starte helt fra bunn av. Så 250 stk den første dagen er utrolig bra. De siste dagene har det steget til rundt 300 i gjennomsnitt (helt fra 12 om ettermiddagen til 01-02 på natta), og maksgrensen ligger på 360. Begynner å hale innpå de fleste andre spill nå? Endret 8. oktober 2012 av Sir Sanchez Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hvordan ligger folk an? Er Hitman selv med 2m/t på livvakter. Synes livvakter er overdrevent, egentlig. Tar pengene senere, får ranke litt først. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Bumper tråden. Spillet er oppe og kjempeaktivt. 250 stk på ettermiddager er vel ikkje kjempeaktivt, men fint utgangspunkt. Heilt fram til livvaktfunksjonen kom da. Lite gjennomtenkt å gi dei rikaste spelarane tilgang til å ta ut over 30 mill i timen. Blir lett 400 - 500 om dagen med litt aktivitet. Inflasjon baby, inflasjon. Spillkonseptet er ikke nytt, men markedsføringen har måttet starte helt fra bunn av. Så 250 stk den første dagen er utrolig bra. De siste dagene har det steget til rundt 300 i gjennomsnitt (helt fra 12 om ettermiddagen til 01-02 på natta), og maksgrensen ligger på 360. Begynner å hale innpå de fleste andre spill nå? Eg er imponert eg, hadde ikkje forventa det. Begynner å hale innpå ja, og har vel passert Mafiaenshevn i spelarar pålogga dei fleste tider av døgnet. Eg forstår eigentlig ikkje den store aktiviteten, mtp at det er 1 oppdrag og 7 funksjoner som ikkje er ferdige enda, men eg har tydlig undervurdert kor mykje sjølve namnet betyr for dei spelarane som var gode i sin tid. Spelet er jo også fryktelig enkelt, det er ikkje akkurat avanserte funksjoner og sette seg inn i. Gangster, 19 mill i timen på livvakter atm. Hadde vel hatt meir om det ikkje var for blackjack. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Runder Assassin i nattens mulm og mørke, fått max inntekt på livvakter(39,6m) nå også. Eneste kjipe, tapte akkurat 400m på bj Tror navnet har veldig mye å si, også er det en del flere rutinerte spillere her. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 12 dager ut i runden og dei har bestemt seg for verdi restart. Jaja, godt jobba. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Skjønner godt at det trengs en verdi-RS. Men det er fryktelig unødvendig at den kommer med tanke på hvor mange anbefalinger ledelsen fikk på å ikke ha så kraftig livvaktfortjeneste in the first place. Endret 10. oktober 2012 av Sir Sanchez Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Da tok jeg RR, GG WP. Mye at jeg ikke føler samme gleden av NM som jeg gjorde før, mikset med mye skole og andre ting å bedrive min fritid med. Gjorde det også litt for å få et lite forsprang jeg kunne bygge på! Go big, or go home! Lenke til kommentar
WeAreFree Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Noen som vet om det finnes bots? Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Var snakk om en FC bot på gang, men bortsett fra det tror jeg ikke det er noen bots. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 For å oppdatere rundt aktiviteten, har den steget betraktelig. Mellom formiddag og natt er det så og si konstant over 400 stk pålogget samtidig. Rekorden på én gang er over 600, og ifølge ledelsen er det over 1200 unike IP'er pålogget hver dag. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 For å oppdatere rundt aktiviteten, har spelet nå dødd ut på grunn av korrupsjon fra administrator og deleigar. http://pastebin.com/1E2BNvL7 GG NM! Lenke til kommentar
Utrydningstruet Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Vel. Spillet er fortsatt oppe. Mange endringer er gjort i spillet og i ledelsen etter det som skjedde rundt nyttår. I skrivende stund er det 290 spillere pålogget, så det er ingenting å si på aktiviteten. Nå kan man forresten også bruke det gamle domenet - http://www.nordicmafia.net. Endret 3. februar 2013 av Utrydningstruet Lenke til kommentar
Utrydningstruet Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 314 pålogget akkurat nå. Var oppe i 370 for en times tid siden. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Var nede pga ddos angrep sist eg prøvde. Nå skal det jo også seiast at nordicmafia.org har starta opp. Så da har vi to nærmast identiske spel, som satser fullt ut på å vere ein kopi av .net. Lenke til kommentar
Utrydningstruet Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) nordicmafia.org er en dårlig kopi for å være ærlig. Stygge farger og dårlig designet. Dessuten har jeg hørt at eieren av .org er mindreåring - noe som ikke er trekkplaster for min del. Nordicmakten.com/nordicmafia.net har i hvert fall en god ledelse bestående av voksne mennesker. Endret 19. juli 2013 av Utrydningstruet Lenke til kommentar
zyaN Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Spillet er oppe igjen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå