Gå til innhold

Torchlight II tråden


Gjest Slettet-Pqy3rC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sittet å storkost meg siden det kom ut i dag, er vel i 3 act nu og gremmes litt over uflaksen æ har hatt med epic items... Funnet 1,5 rad med dem men absolutt ingen passer til min Embermage. Er vel en god grunn til å starte andre karakterer med de godsakene liggende :)

 

Men som sakt snart begynner Borderlands 2 eventyret på nytt og gleder meg som en unge der og.

Bare synd at man ikke kan registrere seg på Torchlight 2 sine sider å få tatt i bruk onlinebiten. Men uansett som sakt storkost meg til nå :)

Lenke til kommentar

De gjør så utrolig mye riktig med Torchlight. Jeg har spilt meg gjennom Diablo og syns det var bra, men dette setter det virkelig på plass. 30 personer har klart å lage Torchlight på noen få år, mens Activision Blizzard kom opp med Diablo III på 10-12 år med svimlende budsjetter og årsverk lagt ned.

 

Det er bare gøy! Det er så mye som er tilfeldig som gjør at det er interessent å fortsette spillingen, random mobs, random dungeons, random quests, unique items som faktisk er bra, og som dropper på lav level, bossfights som er utfordrende. Man trenger ikke spille gjennom hele spillet 2-3 ganger før det blir utfordrende (velger vanskelighetsgrad innledningsvis).

 

Rett og slett utrolig bra, jeg gleder meg bare til å spille mer! Til forskjell fra Diablo hvor drivet var at jeg skulle bare komme meg igjennom Inferno er her drivet at jeg lurer på hvordan loot jeg får fra neste boss, eller hvordan boss som er i neste random dungeon.

 

Alt er mer dynamisk og jeg føler ikke jeg går igjennom de samme stedene om igjen (som i Act 2 Diablo hvor man tar "samme" dungeon 4-5 ganger før man kan summone bossen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Jeg vil påstå det, har spillt det endel å det er gøy. Aldri blitt ferdig med det da. Du har og en del mods nå. Så det er mulig å spille flere karakterer etc etc.

 

Gå på steam i web browseren å legg til ?cc=us bak i addressa når du har godt inn på torchlight 2.

Da får du summer i $ å den er på 9.99$. Så du sparer 15-20 kroner til om det funker da.. :green:

Kommer vertfall opp, testa det akkuratt

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...