Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Spillet ble utgitt tidligere i dag og en håper på noe artigere enn "det andre" ARPG spillet som ble lansert i mai. Så langt ser det lovende ut, etter noen små timer med en Berzerker. Det er artig med masse loot! Forresten, her er en side med mye nyttig info; http://www.torchlight2armory.com Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Litt lyst til å prøve det, men med Borderlands 2 rett rundt hjørnet (2 timer!), så blir det vel ikke med det første. Kanskje like greit, for da kan jeg vente på reviews og slikt. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Sittet å storkost meg siden det kom ut i dag, er vel i 3 act nu og gremmes litt over uflaksen æ har hatt med epic items... Funnet 1,5 rad med dem men absolutt ingen passer til min Embermage. Er vel en god grunn til å starte andre karakterer med de godsakene liggende Men som sakt snart begynner Borderlands 2 eventyret på nytt og gleder meg som en unge der og. Bare synd at man ikke kan registrere seg på Torchlight 2 sine sider å få tatt i bruk onlinebiten. Men uansett som sakt storkost meg til nå Lenke til kommentar
Everket Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Outlander var latterlig moro, med shotgun og bombard. Herlig combat rett og slett. 19 euro for et slikt spill er nesten utrolig. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Her er en review, og her er en minireview Har spilt i en times tid. Morro rett fra get-go med Berzerker Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Spilt en outlander til lvl 18, og en engineer til lvl 15. Meget moro, men ikke i nærheten av Path of Exile (gruer meg til denne kommer ut av beta!) Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Har selv spilt i 6 timer og levlet min enginer opp til 17 og storkoser meg med spillet så langt Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 De gjør så utrolig mye riktig med Torchlight. Jeg har spilt meg gjennom Diablo og syns det var bra, men dette setter det virkelig på plass. 30 personer har klart å lage Torchlight på noen få år, mens Activision Blizzard kom opp med Diablo III på 10-12 år med svimlende budsjetter og årsverk lagt ned. Det er bare gøy! Det er så mye som er tilfeldig som gjør at det er interessent å fortsette spillingen, random mobs, random dungeons, random quests, unique items som faktisk er bra, og som dropper på lav level, bossfights som er utfordrende. Man trenger ikke spille gjennom hele spillet 2-3 ganger før det blir utfordrende (velger vanskelighetsgrad innledningsvis). Rett og slett utrolig bra, jeg gleder meg bare til å spille mer! Til forskjell fra Diablo hvor drivet var at jeg skulle bare komme meg igjennom Inferno er her drivet at jeg lurer på hvordan loot jeg får fra neste boss, eller hvordan boss som er i neste random dungeon. Alt er mer dynamisk og jeg føler ikke jeg går igjennom de samme stedene om igjen (som i Act 2 Diablo hvor man tar "samme" dungeon 4-5 ganger før man kan summone bossen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 "Battle Standard" bug'en irriterer meg (Du får tilnærmet ubregenset mana fra Tier 1). Kan bare slakte alt ved å bruke "Shadow burst" i kombo med "Battle Standard". Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Håper jeg også sskal få mer tid snart og begynne med dette spillet. D3 kommer og bli lagt på hyllen fremover. Mye som tar tid nå dessverre men Borderlands 2, MoP(?) og TL2. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Spiller dette innimellom BL2. Finfin avveksling Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Er på tilbud på steam for tia btw..Er det verdt 80kr? Endret 22. september 2013 av Caddy 1 Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg vil påstå det, har spillt det endel å det er gøy. Aldri blitt ferdig med det da. Du har og en del mods nå. Så det er mulig å spille flere karakterer etc etc. Gå på steam i web browseren å legg til ?cc=us bak i addressa når du har godt inn på torchlight 2. Da får du summer i $ å den er på 9.99$. Så du sparer 15-20 kroner til om det funker da.. Kommer vertfall opp, testa det akkuratt Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Er på tilbud på steam for tia btw.. Er det verdt 80kr? Folkene som lagde Torchlight 2 er de samme som lagde Diablo 2. Det sier vel sitt. 1 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Kjøpte det til meg å kjærringa. Så får vi se om ho liker det. 1 Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Salg på Torchlight 2 på Steam i helgen. Kjøpte det selv. Syns det var verdt de 6-7 Euroene 2 Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Noen som har vært borti at siste questen bugga seg? Får ikke quest-item og går i en loop etter jeg har drept de siste bossene. Noen måte å løse det på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå