Fred1992 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hei! Jeg har nå begynt å få problemer med mine to nvidia GeForce GTX 570. Problemet er som følgende: Plutselig, enten om jeg ser en film på youtube eller spiller et spill, blir skjermen svart i noen sekunder, før den kommer tilbake igjen og jeg får opp følgende feilmelding: Dette har begynt å skje veldig ofte. Jeg tok tiden på det i dag og på 10 minutter skjedde det 6 ganger. Jeg har selvfølgelig nyeste driver på skjermkorta. Har tidligere hatt problemer med at jeg ikke kunne spille BF3. Posten jeg lagde på det problemet kan dere lese her: http://www.battlefield.no/forum/index.php?/topic/112318-bf3-kr%C3%A6sjer/ Her er temperaturene mens feilene oppsto: PC specs: Cooler Master CM 690 II Advanced Sort Corsair HX 850W PSU ASUS Sabertooth P67, Socket-1155 Intel® Core? i7-2600 Processor Antec Kuhler H2O 620 CPU Kjøler Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9 Gainward GeForce GTX 570 1280MB PhysX (x2) Corsair SSD Force Series? F60A, 60GB Seagate Barracuda® 7200.12 1TB Windows 7 64 bit Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet, hvis ikke går den inn til komplett på garanti i neste uke Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Det samme har skjedd med meg noen ganger, men bare når jeg streamer. Jeg har AMD though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå