Gå til innhold

[Løst] Dårlig internettsignal?

SeaCraft

Anbefalte innlegg

Hei, har kjøpt meg en bruk Alienware m14x som er 1 år gammel. Fikk den for bare et par dager siden, når jeg skulle spille Counter Strike: Source begynte det å lagge. What? Her er specsa:

Prosessor: Intel Core i7 Processor 2720 QM (2.20Ghz, 6MB, 4C)

14.1in Widescreen HD

Camera: Integrated 3.0 Mega Pixel

Memory: 6144MB

Hard Drive: 750GB Serial AT

Graphics: 3 GB NVIDIA GeForce GT555M

Burde ikke denne maskinen taklet dette med letthet? Kan det være at internettsignalet er dårlig? Sitter bare et par meter ifra ruteren... Noen som har noen tips?

Mvh. SeaCraft

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hej

Jeg vil råde dig til, at prøve at opdatere din BIOS & Chipset driver, da det ofte kan hjælpe på sådanne problemer. Du finder seneste version her: http://www.dell.com/support/drivers/no/no/nodhs1/DriversHome/NeedProductSelection?fkey=Drivers_PS

Hvis dette ikke hjælper, er du meget velkommen til at sende mig dit servicetag i en privat besked, så ser jeg gerne om der evt. er noget jeg kan hjælpe med.

Med venlig hilsen

Karina Hansen

Dell | Social Media & Communities Professional

Følg os på Twitter: @DellLytter

Lenke til kommentar

Dell service-id er en unik sekvens av bokstaver og tall som identifiserer datamaskinen din. Service-id'en skal ikke postes på nettforum.

Service-id'en står på et klistremerke under pc'en din. Du kan også bruke internet explorer til å finne service-ed'en ved å gå til denne nettsiden:

http://www.dell.com/support/troubleshooting/no/no/nodhs1/TroubleShooting/ProductSelector

Aktiver "Finn service-ID-en min automatisk" og klikk forsett. Følg anvisningene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...