SeaCraft Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hei, har kjøpt meg en bruk Alienware m14x som er 1 år gammel. Fikk den for bare et par dager siden, når jeg skulle spille Counter Strike: Source begynte det å lagge. What? Her er specsa: Prosessor: Intel Core i7 Processor 2720 QM (2.20Ghz, 6MB, 4C) 14.1in Widescreen HD Camera: Integrated 3.0 Mega Pixel Memory: 6144MB Hard Drive: 750GB Serial AT Graphics: 3 GB NVIDIA GeForce GT555M Burde ikke denne maskinen taklet dette med letthet? Kan det være at internettsignalet er dårlig? Sitter bare et par meter ifra ruteren... Noen som har noen tips? Mvh. SeaCraft Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Er datamaskinen gjenopprettet til den tilstanden den ble levert fra fabrikk i forbindelse med at du kjøpte den? Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hej Jeg vil råde dig til, at prøve at opdatere din BIOS & Chipset driver, da det ofte kan hjælpe på sådanne problemer. Du finder seneste version her: http://www.dell.com/support/drivers/no/no/nodhs1/DriversHome/NeedProductSelection?fkey=Drivers_PS Hvis dette ikke hjælper, er du meget velkommen til at sende mig dit servicetag i en privat besked, så ser jeg gerne om der evt. er noget jeg kan hjælpe med. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
SeaCraft Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Hei, hei! Hva er service-id? Hvordan får jeg det? Er ganske nOOb på pc. Men datamaskinen ble gjenopprettet før salg ja. Noen tips? Mvh. SeaCraft Endret 22. september 2012 av SeaCraft Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Dell service-id er en unik sekvens av bokstaver og tall som identifiserer datamaskinen din. Service-id'en skal ikke postes på nettforum. Service-id'en står på et klistremerke under pc'en din. Du kan også bruke internet explorer til å finne service-ed'en ved å gå til denne nettsiden: http://www.dell.com/support/troubleshooting/no/no/nodhs1/TroubleShooting/ProductSelector Aktiver "Finn service-ID-en min automatisk" og klikk forsett. Følg anvisningene. Lenke til kommentar
SeaCraft Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Ok, tusen takk for svar! Får prøve å oppdatere driverne i morgen Håper det funker Mvh. SeaCraft Lenke til kommentar
SeaCraft Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Hei, da har jeg fått oppdatert noen drivere Noen som vet hvordan jeg bytter farge på tastauret? Pcen ble reformatert før salg og ser ikke at det ligger noen Alienware- programmer. Noen som har noen tips? Mvh. SeaCraft Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) På nedlastingssiden for drivere er det også mulig å laste ned "Alienware-Application" (under "Program"). Er det dette du mener? Endret 22. september 2012 av mobile999 Lenke til kommentar
SeaCraft Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Har lyst til å bytte lys på tastene. Ser ikke noen Alienware program under "programmer" Er ganske noob på pc Mvh. SeaCraft Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Slik ser det ut på skjermen min. Se etter "Program (3)". Lenke til kommentar
SeaCraft Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Hei, nå fant jeg det ut. Men etter jeg har lasta ned, hva gjør jeg da? Unnskyld for at jeg er så dårlig på pc. Mvh. SeaCraft Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Installer det? Lenke til kommentar
SeaCraft Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Har installert det, men ser ikke noe ikon på skrivebordet. Skjer ingenting jo. Finner ikke ut av det jeg xD Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hvis du nå har installert Alienware Command Center, så kan du skrive "Alienware" i søkefeltet på startmenyen, da søkes programmet opp for deg slik at du kan starte det. Lenke til kommentar
SeaCraft Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Hei Da fant jeg ut av det til slutt. Takk for tips! Fant også ut hvorfor det lagga på pcen, grunnen var at jeg måtte oppdatere driverne Mvh SeaCraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå