Turbo sindre Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Plutselig en dag begynte pc'en min og henge seg på " windows is loading " splash screenen. HDD led lyser konstant og ingen ting skjer. Om man prøver å starte i sikkermodus henger den seg på classpnp.sys. Om jeg prøver å starte startup repair så kommer det aldri fram noe dialog vindu men musen fungerer. Men så plutselig kan maskinen finne på å starte! Og alt fungerer normalt,spill osv. Kan till og med restarte om jeg har flaks. Jeg prøvde å kjøre chkdsk som ga meg meldingen om at filformatet til volumet var RAW og at dette ikke støttes. Når jeg kjørte den en gang til gikk den gjennom uten feil. Specs: Asus p5k premium Intel q6600@3ghz 8gb ram Asus 6950 dcII Kingston hyperx 240gb + 4 tradisjonelle harddisker Thermaltake toughpower 750watt Endret 20. september 2012 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Strauman Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Litt vanskelig å "pinpointe" problemet, men tror jeg ville tatt backup av de viktigste filene for så å formatere hele maskinen... Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Oppdaterte firmware på min Kingston SH103S og det ser ut til å ha løst problemet Gikk fra versjon 501 til 503. Nå kan jeg skru av og på maskinen som jeg vill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå