TheConvict Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Da har jeg tenkt å kjøp Skytop II til vinteren. Har flere spørsmål: 1. Er disse trange eller store til å være i en størrelse? F.eks store til å være i størrelse 43.. 2. Tenker å kjøpe hvit farge, lønner det seg med hvit, eller blir det bare skittent? 3. Hvilken side, billig & bra? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg har Supra skytop i 41 (litt små) Også har jeg Supra Amigo i 42 (litt store) Bruker vanligvis 42. Hvis du traver hjem fra nach en sen vinterkveld i desember så vil de trolig bli møkkete. Jeg kjøpte mine i Danmark. Det var mye billigere enn i Norge. Eller så er det jo noen norske nettbutikker som har dem også. Husk at merverdiavgift (25%) kommer i tillegg når du kjøper fra utlandet. Og frakt er som regel dyrt. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
TheConvict Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Jeg har Supra skytop i 41 (litt små) Også har jeg Supra Amigo i 42 (litt store) Bruker vanligvis 42. Hvis du traver hjem fra nach en sen vinterkveld i desember så vil de trolig bli møkkete. Jeg kjøpte mine i Danmark. Det var mye billigere enn i Norge. Eller så er det jo noen norske nettbutikker som har dem også. Husk at merverdiavgift (25%) kommer i tillegg når du kjøper fra utlandet. Og frakt er som regel dyrt. Lykke til! Takker for svar! Men er det fast mva for Supra på 25% hvis jeg bestiller fra USA? Lenke til kommentar
joxan Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Kjøpt to forskjellige supras fra caliroots.se. Størrelsen passet perfekt, jeg bruker 43-44 og tok bare å safa med 35,5 Endret 29. september 2012 av joxan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå