Mr.Postman Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hei Har tenkt på å lage en filopplastingsside å tok det som en selvfølge å bruke PHP bak dette, men det har dukket flere språk opp for meg i det siste. Deriblant Ruby on Rails. Og forresten om dere vet om en bra database kombinasjon til den av de som funker best, hadde jeg satt stor pris på det Lenke til kommentar
pkj Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Lagre ihvertfall filene på filsystemet og ikke i database, og heller bruk en id / unik hash i database tabellen som referer til filen på filsystemet. Fil lagring i database er ikke bra. Databasen lagring av filer gir mye mer overhead. Ref: http://stackoverflow.com/questions/3748/storing-images-in-db-yea-or-nay#3756 Du bruker det språket du føler er best for deg, PHP, Ruby on Rails, Java etc. Hvis du bruker php, bruk for all del et rammeverk f.eks. Symfony 2.0 eller CodeIgniter som er mye lettere å lære ( og mye dårligere etter mine erfaringer ). Selv liker jeg mye bedre java (med Play Framework 2.0) enn PHP. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 java bedre enn php? Vennligst utdyp Lenke til kommentar
slacky Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) java bedre enn php? Vennligst utdyp Konfliktsyk? Det skal litt til for å tolke teksten hans slik. Les teksten hans igjen. Kan hjelpe deg litt:"Selv liker jeg mye bedre java (med Play Framework 2.0) enn PHP." At han liker noe bedre, betyr heller ikke at han sier Java ER bedre. ---- Jeg vil påstå at Java er "bedre" enn PHP. Tenker en på hastigheten, så kan ikke PHP sammenlignes. Mulighetene med Java er også så mye mer. Mye grunnet hastigheten, men også grunnet at det kjøres fra klienten. Noe som gir mulighet for konstante oppdateringer. Kort: Du får til det samme som PHP med Java, men også mye mer. Endret 25. september 2012 av warpie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå