RBW Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Vi tester en solid minnepinne som er skapt for et liv på farten. Test: Patriot Supersonic Rage XT Lenke til kommentar
steeler Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Synes den dårlige skriveytelsen burde diskvalifisert for anbefalt stempel. Ingen ting er så irriterrende som å vente i en evighet på å få over filene til minnepinnen... 2 Lenke til kommentar
Bjornivar Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Vil gjerne at se at dere tester sandisk 32gb extreme usb3. Da 64GB versjonen ser ut til å være en av de bedre minnepinnene på markedet. Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 10MB/s ved skriv av 2MB filer er ræva .. det er knapt nok bedre en 3år gamle Corsair produkter som klarer 7MB/s. Til media-bruk, er lesehastighet stort sett uvesentlig. Det er skriv som betyr noe, og her feiler den. Har dere testet hastighet på USB 2.0 port? Neste gang burde dere få itavisen.no til å teste for dere. Evt vente til de har testet, og kopiere teksten. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Så dårlig småfilhåndtering som denne og mange andre har er helt umulig til mitt bruk. Apacher sin ser bra ut på papiret, men er dyr. Fint om dere testa den, gjerne sammen med andre. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Må si jeg er svært godt fornøyd med Verbatim Store'n Go 32GB USB3.0-pennen jeg har fra jobben. Leseytelsen på ca 120MB/s (reelt) er grei, og skriver med 60-70MB/s. Det holder greit til det meste jeg bruker den til :-) Aner ikke hvordan den takler småfiler, men jeg bruker den stort sett til å distribuere ISO-filer til elever, og dét er den ypperlig til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå