Gå til innhold

Tips til kjøp av laptop! (må kunne dra BF3)

Ulle-Boy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Ulle-Boy skrev (På 20.9.2012 den 16.31):

Ja, den der er godt over hva jeg har råd til ser jeg.

Er det mulig å halvere prisen, og fortsatt ha mulighet til å kjøre BF3?

Nei.

EDIT: Eller selvfølgelig, du kan finne en PC til 6k som kan kjøre BF3, men det blir med grafikkinnstillinger langt fra ultra.

Endret av moby_duck
Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=756224

Godt tilbud om du er i "budsjettmodus". Den skal klare BF3 lagfritt i med LOW grafikkinstillinger, kan hende du klarer medium, men det er på grensen til å ikke gå flytende nok.

For at medium skal være spillbart må du opp på GT650M/GTX660M grafikkort, for å spille på high må du opp til AMD HD7970M/Nvidia GTX680M.

Ultra klarer du ikke på bærbare med mindre du har en maskin som kjører to av de kraftigste skjermkortene i SLI.

Lenke til kommentar

Ville anbefalt deg å sky unna Multicom. Går noe galt med laptopen så har de elendig service og de kommer til å prøve å legge skylden på deg nesten uannsett hvilken feil du får. Multicom laptopene har helt elendig byggekvalitet. En kompis av meg kjøpte sin for 2 år siden og den har allerede blitt sendt inn over 4 ganger til reparasjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  Zypen skrev (På 21.9.2012 den 0.27):
Ville anbefalt deg å sky unna Multicom. Går noe galt med laptopen så har de elendig service og de kommer til å prøve å legge skylden på deg nesten uannsett hvilken feil du får. Multicom laptopene har helt elendig byggekvalitet. En kompis av meg kjøpte sin for 2 år siden og den har allerede blitt sendt inn over 4 ganger til reparasjon.

Det er vel litt hist og pist. Vil alltid være noen som har en dårlig opplevelse. Er som regel de man hører om.

Lenke til kommentar
  Zypen skrev (På 21.9.2012 den 0.27):

Multicom kjøper sine laptoper (de som selges under Multicom-navnet) fra Clevo.

Ut fra det jeg har lest på andre forum har Clevo generelt bra byggekvalitet. I alle fall ikke dårligere enn hva man forventer fra andre produsenter.

At din kompis har hatt problemer med sin betyr ikke at Multicom-PCene generelt har dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...