Ulle-Boy Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Heisann! Jeg skal farte litt rundt nå fremover, og er på utkikk etter en laptop. Jeg har kun to kriterier: ikke over 15,6" og må dra BF3 uten lagspikes. Budsjettet er ganske lavt, så kom med tips til den billigste dere veit om, som holder kravene. Takker for svar! Lenke til kommentar
AsusGamer Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=744850 denne drar BF3 på ultra uten lagg, men det koster å være kar Lenke til kommentar
Ulle-Boy Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Ja, den der er godt over hva jeg har råd til ser jeg. Er det mulig å halvere prisen, og fortsatt ha mulighet til å kjøre BF3? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Ulle-Boy skrev (På 20.9.2012 den 16.31): Ja, den der er godt over hva jeg har råd til ser jeg. Er det mulig å halvere prisen, og fortsatt ha mulighet til å kjøre BF3? Nei. EDIT: Eller selvfølgelig, du kan finne en PC til 6k som kan kjøre BF3, men det blir med grafikkinnstillinger langt fra ultra. Endret 20. september 2012 av moby_duck Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=756224 Godt tilbud om du er i "budsjettmodus". Den skal klare BF3 lagfritt i med LOW grafikkinstillinger, kan hende du klarer medium, men det er på grensen til å ikke gå flytende nok. For at medium skal være spillbart må du opp på GT650M/GTX660M grafikkort, for å spille på high må du opp til AMD HD7970M/Nvidia GTX680M. Ultra klarer du ikke på bærbare med mindre du har en maskin som kjører to av de kraftigste skjermkortene i SLI. Lenke til kommentar
scheikers Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Denne har GTX 660M til en fin pris Multicom Xishan W350 men er uten OS. Lenke til kommentar
Ulle-Boy Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Den nederste er vel mest aktuell, med tanke på at jeg har Windows 7 : ) Lenke til kommentar
Zypen Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Ville anbefalt deg å sky unna Multicom. Går noe galt med laptopen så har de elendig service og de kommer til å prøve å legge skylden på deg nesten uannsett hvilken feil du får. Multicom laptopene har helt elendig byggekvalitet. En kompis av meg kjøpte sin for 2 år siden og den har allerede blitt sendt inn over 4 ganger til reparasjon. 1 Lenke til kommentar
Pydien Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Zypen skrev (På 21.9.2012 den 0.27): Ville anbefalt deg å sky unna Multicom. Går noe galt med laptopen så har de elendig service og de kommer til å prøve å legge skylden på deg nesten uannsett hvilken feil du får. Multicom laptopene har helt elendig byggekvalitet. En kompis av meg kjøpte sin for 2 år siden og den har allerede blitt sendt inn over 4 ganger til reparasjon. Det er vel litt hist og pist. Vil alltid være noen som har en dårlig opplevelse. Er som regel de man hører om. Lenke til kommentar
Chrono02 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Zypen skrev (På 21.9.2012 den 0.27): Ville anbefalt deg å sky unna Multicom. Går noe galt med laptopen så har de elendig service og de kommer til å prøve å legge skylden på deg nesten uannsett hvilken feil du får. Multicom laptopene har helt elendig byggekvalitet. En kompis av meg kjøpte sin for 2 år siden og den har allerede blitt sendt inn over 4 ganger til reparasjon. Multicom kjøper sine laptoper (de som selges under Multicom-navnet) fra Clevo. Ut fra det jeg har lest på andre forum har Clevo generelt bra byggekvalitet. I alle fall ikke dårligere enn hva man forventer fra andre produsenter. At din kompis har hatt problemer med sin betyr ikke at Multicom-PCene generelt har dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå