fantimans Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Har hatt et problem med tastaturet i noen måneder nå som begynner å irritere meg, og det er at jeg ikke kan skrive diakritiske tegn. For eksempel, dersom jeg prøver å skrive "ide" skikkelig ender det opp som "id´´e". Dette gjelder også hvis jeg prøver å bruke følgende tegn: ^^ `` ¨¨ Med andre ord, når jeg trykker på tasten dukker det opp to instanser av tegnet, og ingen av de blir "lagret" til neste bokstav. All hjelp settes stor pris på! Endret 20. september 2012 av duracellbatterier Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Linux, Windows eller OSX? Lenke til kommentar
fantimans Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Windows, glemte å nevne det. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg finner bare lignende problemer hos folk som har en type keylogger malware så prøv å kjøre en virus scan + et program som er laget for å fjerne malware. Restart maskinen når dette er gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå