haugo Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Min Wii vil ikke lese eller spytte ut igjen disker. Når jeg starter opp maskinen å trykker på ikonet for spill, så starter den å lese disken også stopper den. Denne beskjeden popper opp: An error have accoured, eject disc and power off. Hva er feil? Har hatt den i snart 2 uker. Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Höres ut som DVD-ROMet er ödelagt. Hvis Wiien din bare er 2 Uker gammel vil jeg anbefale deg å ta det på garantien og få det fikset (Garantien gjelder også selv om konsollen er 5år gammel) 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Norsk garanti er på 5 år fra kjøpsdato, så kjekt å ha. Lenke til kommentar
haugo Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 Det var det jeg tenkte meg Når jeg starter opp Wii'n så lyser LED lyset på DVD-ROM i 2 sek også slukner det, samme når jeg trykker eject. Lenke til kommentar
Tuxedo Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Samme har skjedd med meg! men min wii er softmoddet, så garantien gjelder ikke lenger. Jeg bare slo på den noen ganger, så funket den igjen. Uansett, jeg tror du er nødt til å sende den på reprasjon, eller å kjøpe en ny. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 men min wii er softmoddet, så garantien gjelder ikke lenger ? Lenke til kommentar
Tuxedo Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 men min wii er softmoddet, så garantien gjelder ikke lenger ? Det vil si at jeg har "hacket" den. Nesten som å jailbrake en ipod/iphone Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Nei, hva mener du med at garantien gjelder ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå