Metasenter Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Noen her som bruker et program for å lese e-mail, eller logger dere på hotmail.no? Hva er best med tanke på sikkerhet (virus) osv? Kan noen i så fall anbefale noen program? Endret 21. september 2012 av Metasenter Lenke til kommentar
Faller Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Ifht virus osv så er det liten forskjell på å bruke klient eller ikke. Til kunder på jobb bruker jeg å installere Windows Live mail som ofte følger med Windows. Mvh Faller Lenke til kommentar
Metasenter Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Ok. Takk for svar! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Anbefaler Thunderbird. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Selv bruker jeg Thunderbird som jeg har koblet til Avast Premium (tror bare Premium gir deg den muligheten) for bedre virus- og spamfilter. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Thunderbird. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Bare logger på gmail og hotmail i browser. Lenke til kommentar
Metasenter Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Tusen takk for svar! Jeg skal laste ned Thunderbird! Lenke til kommentar
Faller Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 De få erfaringene jeg har hatt med Thunderbird på jobb er veldig så som så. Nå skal det sies at jeg er vant til Outlook privat, og jeg hjelper en del kunder med å sette opp Windows Live Mail. Men ifht til de to nevnte, så er det vanskelig å finne frem i menyene, og jeg har opplevd at selv om jeg setter et parameter, så blir det ikke lagret av en eller annen merkelig grunn. Men på en annen side: jeg har hørt mye bra om Thunderbird også. Jeg er bare ikke vant til menyene i det hele tatt. Mvh Faller Lenke til kommentar
Metasenter Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Takk for tipset, Faller. Jeg skal i alle fall teste ut Thunderbird, så får jeg heller avinstallere det om det ikke er det helt store. Endret 20. september 2012 av Metasenter Lenke til kommentar
Faller Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Siden saken nå er løst, så kan du redigere første post ved å sette [Løst] foran tittelen/overskriften. (Det skal være en egen knapp i redigeringsvinduet som heter "Løst") Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå