FunnyPanda Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Endelig ein video som kan vise det neste spelet i Ace Attorney serien. Og ikkje nok med det, Phoenix Wright er tilbake som hovudperson. Det ser ut som om spelet er futuristisk inspirert og at den gamle rettssalen er forlatt. Litt nytt gameplay blir vist og det er mange nye personar. Men eg savna å sjå litt av dei andre gamle karakterane. Håpar dei ikkje har kvitta seg med Edgeworth og Gumshoe. Nokon andre som har tankar rundt traileren? Kven kan den mystiske skikkelsen på slutten vere? 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Gleder meg voldsomt til dette! Edgeworth og Gumshoe må være med - de er begge viktigere for serien enn Phoenix etter min mening. 1 Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Gleder meg voldsomt til dette! Edgeworth og Gumshoe må være med - de er begge viktigere for serien enn Phoenix etter min mening. Gleder meg også veldig til dette og er helt enig i at Edgeworth og Gumshoe må være med siden Gumshoe er en av mine favorittkarakterer fra serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå